Szary dach w modelu PIKO nr kat. 97609, a w zasadzie to co widać na wizualizacji, kojarzy mi się z latami 70-tymi. Nie wiem o co chodzi, ale dalej liczę, że rewizją będzie pasował (byłoby to oczekiwane) do łódzkiego składu z ET22 z Łodzi Olechów na czele i do wydanych już wagonów łódzkich (czyli IVc), by można było sobie skompletować cały pociąg. Oby. Pożyjemy, zobaczymy. Za to "na dniach" powinien ukazać się model o numerze katalogowym
97602-2 czyli druga klasa z nowym numerem wagonu i ten na pewno będzie pasował do wspomnianego pociągu.
Przy okazji narodziło mi się takie pytanie: Ten nowy numer wagonu 111A (97602-2), to kontynuacja już wydanego modelu, tylko z nowym numerem. Jak więc rozumieć zupełnie inny numer katalogowy modelu 111A (nt kat. 97610)? Ma mieć przydział do innej stacji, czy może będzie to zupełnie inna epoka i nie będzie pasował do wydanych już wagonów z Łodzi Fabrycznej? Na pewno widać różnice w kolorystyce pudła i uchwytów i oznaczeniu (B na "łódzkim" i chyba Bdn na tym o numerze kat. 97610)... Wydaje mi się też że widzę więcej stopni wejściowych w tym drugim...