Wydawało mi się, że wątek jest o ET21. Nie napisałem nigdzie, że EU07 nie mogły gdzieś tam kursować, to jest chyba jedyna seria lokomotyw elektrycznych w polsce pochodzących z ubiegłego stulecia, które nie miały nigdzie ograniczeń w pracy. Ich po prostu brakowało. ET21 od nr 70 w górę miały zmodyfikowane podwozie, zrekonstruowany układ hamulcowy i... nie pamiętam co jeszcze. Podczas pracy na warsztacie były chyba jeszcze 2 szt, ale pracowałem na pneumatyce, więc wiem jaka różnica tam była. Zabudowa sprzęgów MIĘDZYWÓZKOWYCH na ET21 (tylko i wyłącznie o tej serii piszę, nie mylę z ET22, to troszkę inna historia) odbywała sie podczas napraw "średnich" w latach 60 i początku lat 70. Wobec powyższego oprócz tych poniżej 70 wszystkie wówczas istniejące miały. Jestem ciekawy, jak wygląda sprawa z 57... bo w sumie zapis w Dod 2 do SRJ o zakazie "niezmodernizowanych ET21 na Zakopiance pojawił się stosunkowo niedawno, jakieś 20 lat temu...