• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny PIKO - modele lokomotyw serii ET21

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
6.080 145 0

Rozjazd

Znany użytkownik
Reakcje
2.214 156 7
Jak pokazuje czas to raczej lokomotywy w malaturach prywatnych przewoźników nie są bardzo pożądane wśród kolekcjonerów, modelarzy (oczywiście nie wszystkich). W sklepach zalegają jeszcze 07 Captrain czy ludmiły Ecco. Ja stawiał bym jednak na IV epokę jako następny wypust.
Oczywiscie, ale obawiam sie, ze mowiac o epoce VI nie mam wyjscia, moge tylko liczyc na prywaciarzy. Zgadza sie, nie oczekuje tez, ze nastepnymi wypustami beda prywaciarze. Chociaz kto wie, moze mialoby to sens przemieszac wypusty epokami? Przeciez z siodemkami czy stonkami tez tak bylo.
 
Ostatnio edytowane:

avecez

Aktywny użytkownik
Reakcje
424 22 4
Zaczyna się robić ciekawie , pojawili się pierwsi poszukiwacze wad , czekam na dalszy rozwój ludzkiej fantazji .
Tak, czasami jest to bardzo uciążliwe. Niemniej warto wiedzieć co temu akurat modelowi brakuje do oryginału. Nie mam takiej znajomości budowy taboru ani spostrzegawczości jak inni koledzy. Dlatego czekam na uwagi krytyczne. Na pierwszy rzut oka model jest dopieszczony.
ET21 jest daleko od moich ulubionych lokomotyw, niemniej z tą jakością jaką prezentuje ten model na pewno zakupię, tylko w malowaniu IV epoki.
Model się ukaże, koledzy zakupią, pooglądają i wtedy się okaże co ewentualnie jest nie tak. Czekam na uwagi krytyczne ;-)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.519 112 11

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
3.052 275 41
Tak na oko jest w tym składzie 50-55 węglarek PKP Es 3W/L ... !
Budowanych na podwoziu z odzysku po chłodniach 202Lc w latach 1994-69 i 2000r. w liczbie 525szt.
Miałem szczęście parokrotnie widzieć nieco krótsze wahadła ( ca.35 szt )złożone tylko z tych węglarek z ET22 w tych samych latach co zdjęcie z linku , na linii Skawina - Oświęcim we Włosienicy ...

...stałem wpatrzony, zauroczony i miałem wrażenie że są lata 70 ! ... o_O
 

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.813 37 1
ak na oko jest w tym składzie 50-55 węglarek PKP Es 3W/L ... !
Budowanych na podwoziu z odzysku po chłodniach 202Lc w latach 1994-69 i 2000r. w liczbie 525szt.
Miałem szczęście parokrotnie widzieć nieco krótsze wahadła ( ca.35 szt )złożone tylko z tych węglarek z ET22 w tych samych latach co zdjęcie z linku , na linii Skawina - Oświęcim we Włosienicy ...

...stałem wpatrzony, zauroczony i miałem wrażenie że są lata 70 ! ... o_O
no i właśnie na niedawnym przetargu zorganizowanym przez PKP CARGO S.A. wszystkie jeszcze istniejące węglarki serii Es typu 3W/L - 445 sztuk - zostały zakupione przez OLMET i SEGROMET......
 

Darth Maul

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
425 1 0
PKP CARGO nie malowało tych lokomotyw na niebiesko ponieważ w okresie zmiany barw z zielonych lokomotyw na niebieski. ET21, którym przypadały naprawy Główne P5 i Rewizyjne P4 byly wycofywane z eksploatacji. A na liniach górskich zastępowano je ET41.
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.519 112 11
PKP CARGO nie malowało tych lokomotyw na niebiesko ponieważ w okresie zmiany barw z zielonych lokomotyw na niebieski. ET21, którym przypadały naprawy Główne P5 i Rewizyjne P4 byly wycofywane z eksploatacji. A na liniach górskich zastępowano je ET41.
Tak, wiem. Moja odpowiedź na tamto życzenie była sarkastyczna w pełnym tego słowa znaczeniu;). Pozdrawiam.
 

ALA

Znany użytkownik
Reakcje
1.439 23 0
Owszem, mylisz się!
Chłodnie typu 202Lc były budowane w latach 1966-1977, więc trudno, żeby od 1964 roku były przebudowywane na węglarki! ... :rolleyes:
Wagony typu 3W/L były budowane w latach 1994-1996 i 2000.
 

Podobne wątki