Takie pytanie, czy ten dekoder fabryczny obsłuży te reflektory i wyświetlane na nich sygnały zgodne z E1 ?? Choćby kosztem rezygnacji z niektórych dźwięków, które dla mnie są zbędne.
Nie potrzeba rezygnować z żadnych istniejących funkcji ani dźwięków, by używać:
- świateł manewrowych, bo można je powiązać z jazdą manewrową przycisk F7;
- jazdy po torze niewłaściwym, bo do wykorzystania jest F10 (w niemieckim modelu włącza on górne reflektory).
I w tym momencie mielibyśmy już wykorzystane wszystkie 29 przycisków w systemie Roco, od F0 do F28.
Jak już
pisałem, do dyspozycji są wyjścia AUX6 i AUX7, które w niemieckiej wersji sterują górnymi reflektorami, odpowiednio przednim i tylnym.
Opis interfejsu jest
tutaj, stamtąd też pochodzi ten schemat:
Prawdopodobnie dekoder ma na płytce więcej wyjść, niż jest we wtyczce PluX - ale w/w są na pewno i łatwo je wykorzystać.
Zdecydowanie nie dokładałbym dodatkowych dekoderów.
pomost wygięty w dół i próbując go wyprostować nic, to nie wnosi
Mój był akurat w górę - ale jak nacisnąłem, to coś kliknęło i zrobił się prosty. Prawdopodobnie jakieś zatrzaski nie były zatrzaśnięte.
Model ogólnie podoba mi się. Metalowe elementy dodają klasy w porównaniu ze starszymi parowozami tego producenta.
Te reflektory - lepsze niż dotychczas, ale gorsze niż mogą być - zatem cieszy mnie, że Koledzy idą w przeróbkę. Z pewnością warto.
Ciekawe, jaki parowóz będzie następny i co będzie oferował