Czy gdzies jest watek o realistycznym zestawieniu skladu z wagonami dla tego modelu? Jezeli nie, to czy ktos z Kolegow moglby tutaj podac przyklady?
Pomijając uwagi kolegi
@Remaj12 w poprzednim wpisie, z którymi w pełni się zgadzam, to w epoce IV zostały wydane fabrycznie tylko trzy osobowe wagony 2- i 3-osiowe: Roco 45565, 64295 i 64296, jest jeszcze 2-osiowy wagon pocztowy TMF 561401. Wagony mają inny przydział, bo te Roco są z Torunia (rewizja lata 1970-71), a poczta z Chojnic, w dodatku z datą rewizji 1980, ale poza tym świetnie do OKo1 pasują. Ale parowóz OKo1-12 wyglądał identycznie również w latach 1960. w epoce IIIc, a tu już pasujących modeli wagonów 2- i 3-osiowych wydano całkiem sporo. Oczywiście większość z nich nie do końca pasuje przydziałem i datą rewizji, ale jeśli ktoś nie przywiązuje, jak ja, nadmiernej wagi do tego, to wybór jest całkiem spory. Nawiasem mówiąc, wymienione przez kolegę
@Rozjazd wagony Roco też są z epoki IIIc, a nie z IV i też nie pasują przydziałem i datami rewizji. Ale przede wszystkim, nie bardzo pasują swoim typem, choć nie można wykluczyć, że OKo1 prowadziły również pociągi dalekobieżne, czy nawet pospieszne....
Czy Roco 64290, 64291, 64292 oraz 64293 bylyby uprawnione?
Te wagony były ze stacji macierzystej Kraków Płaszów. Oko1 były skupione w poznańskiej DOKP. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
Kolega
@ignacy500 ma rację tylko częściowo. Wagony Roco miały różne stacje macierzyste:
64290 - Kraków Płaszów,
64291 - Lublin
64292 i 64293 - Wrocław Gł.