• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parowozowy hyde park do 1989 roku (tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

404W

Znany użytkownik
Reakcje
519 21 0
Drogi Prezesie, może to że już jestem mało rozgarnięty :(, widocznie ....zgarniam się na starość.:( to jeszcze patrzę .... i co najważniejsze widzę, że :

w wykazie MK za Ti4-60 jest pusto, a potem figuruje Ti4-44 skreślony 16.04.1955 na terenie DOKP Gdańsk. Wszystko się zgadza tylko numer - nomen-omen 44 nie zmieścił się na stronie 357, na której zresztą jest adnotacja brzmiąca następująco: x) Ti4-44 str. 359.

W tym przypadku to akurat nie.


Ja też! :) I jakby tego wszystkiego było mało to jeszcze i .... kotłową ..... i przenumerowanie. Kotłowa potwierdza parowozową a przenumerowanie kończy się na 59.
A ta kotłowa, to z którego roku? Bo skoro pozycji w niej 59, a numeracja kończy się na Ti4-60, to ...
I mam pytanie, czy tak cirka po 1947 [czyli uporządkowania spraw taborowych] typ Ti4 był skomasowany w dyrekcji szczecińskiej, czy porozrzucany po całej PKP?
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.593 74 0
A ta kotłowa, to z którego roku? Bo skoro pozycji w niej 59, a numeracja kończy się na Ti4-60, to ...
Zarówno w jednej jak i drugiej księdze ostatni numer to 60. We wcześniejszym dokumencie (przenumerowanie) jest 59.


I mam pytanie, czy tak cirka po 1947 [czyli uporządkowania spraw taborowych] typ Ti4 był skomasowany w dyrekcji szczecińskiej, czy porozrzucany po całej PKP?
Seria Ti4 była na stanie inwentarzowym DOKP w Warszawie, Olsztynie, Gdańsku i Szczecinie.
 

Prezes TS

Expert
Ekspert
Reakcje
1.065 25 2
A ta kotłowa, to z którego roku?
Wzmiankowana książka inwentarzowa kotłów PKP zawiera wykaz według stanu na 01.04.1950 roku.

Wszystko się zgadza tylko numer - nomen-omen 44 nie zmieścił się na stronie 357
Wielkie dzięki za sprostowanie ! (y)
Mój błąd w posiadanym wykazie, którego niestety sam jestem autorem :(
Wszystkich czytających mój poprzedni wpis przepraszam za błędną informację, faktycznie ilostan serii Ti4 na PKP-B kończył się na numerze -60 ! ten numer dodatkowo też został skasowany jako ostatni razem z -40 i -41 oraz -51 w 1957 roku.
A więc były razem cztery ostatnie w serii.

Przy Ti4 z Cukrowni Gryfice mam z Jarząbkiem do omówienia pewne szczegóły, ale to poza forum.

A ten z pod Wschodniej to jaki miał numerek ?
Jak zapewne zauważyłeś, do PRK trafiło co najmniej 8 parowozów Ti4.
Ze zdjęcia nie da się odczytać numeru tego konkretnego, mogę jedynie gdybać że to 54 ale głowy nie dam :(
 

axer1970

Znany użytkownik
Reakcje
157 1 0
Dzięki! Dużo mi pomagacie. Weryfikuję swoje zapisy, jak widać - warto było pytać, bo niektóre dane miałem nieprawidłowe. Najpraktyczniej byłoby mi wypisać wszystkie serie, dodać odnośniki i liczby do zweryfikowania...
W PKP-B oznaczono serią TKi1 - cztery parowozy, serią TKi2 - dziesięć maszyn. Zgadza się?
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.846 112 11
http://fotopolska.eu/495253,foto.html?o=b165199
Jelenia Góra 1980 Pt47 ? z .... i ryflakiem (proszę o pomoc co to za wagon ten pierwszy)
Na zdjeciu widac takze unikatowe dla Jeleniej Gory maszty z rur. Niestety w ramach ponownej elektryfikacji linii pomiedzy Jelenia Gora i Weglincem, maszty zostaly wyciete i zastapione polskimi bramkami. Idac peronami po stacji mozna jeszcze zobaczyc oryginalne fundamenty po tych masztach i ledwo co wystajace z betonu okragle ksztaltowniki.
 
D

Dampflok

Gość
Po wojnie było na stanie 5 sztuk, wszystkie skreślono w 1953 roku i zostały zwrócone kolejom wschodnioniemieckim, jedna lokomotywa po zderzeniu z autobusem spadła z nasypu i została zezłomowana. Parowozy serii Ok2 wykonywały manewry na stacji w Kluczborku, jednak stacjonowały w Tarnowskich Górach. Dodatkowo jeden parowóz jest widoczny w jednej ze scen "kolejarskiego słowa".
 

Podobne wątki