Drogi Prezesie, może to że już jestem mało rozgarnięty
, widocznie ....zgarniam się na starość.
to jeszcze patrzę .... i co najważniejsze widzę, że :
w wykazie MK za Ti4-60 jest pusto, a potem figuruje Ti4-44 skreślony 16.04.1955 na terenie DOKP Gdańsk. Wszystko się zgadza tylko numer - nomen-omen 44 nie zmieścił się na stronie 357, na której zresztą jest adnotacja brzmiąca następująco: x) Ti4-44 str. 359.
W tym przypadku to akurat nie.
Ja też!
I jakby tego wszystkiego było mało to jeszcze i .... kotłową ..... i przenumerowanie. Kotłowa potwierdza parowozową a przenumerowanie kończy się na 59.
w wykazie MK za Ti4-60 jest pusto, a potem figuruje Ti4-44 skreślony 16.04.1955 na terenie DOKP Gdańsk. Wszystko się zgadza tylko numer - nomen-omen 44 nie zmieścił się na stronie 357, na której zresztą jest adnotacja brzmiąca następująco: x) Ti4-44 str. 359.
W tym przypadku to akurat nie.
Ja też!
I mam pytanie, czy tak cirka po 1947 [czyli uporządkowania spraw taborowych] typ Ti4 był skomasowany w dyrekcji szczecińskiej, czy porozrzucany po całej PKP?