Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No tak. Szkoda, a drugiej strony i lepiej może, że nie podałeś linków.
Plumb to Anglik, nie Duńczyk.
Drugie zdjęcie to chyba też 70-te. I mogę podejrzewać, że autorem jest Suchorolski.
Tak wiele jest fotografii których nie zobaczymy. Ja się podłączę z unikatami które mogę pokazać... Tw12-35 w Świdnicy czyli obsługa bocznicy w Cukrowni w Pszennie.Lata 50-te
Dokładnie, tyle pięknych zdjęć a gro z nich nie zobaczymy. Ja niestety nie mam żadnych zdjęć w domu polskiej kolei z okresu przed wojennego i po wojennego oraz PRL-u..
Jak ktoś napisał wyżej dużo nie zobaczymy,a skarby naprawde sie zdarzają Z 1943 roku,okolice Lwowa,a na OKazecie mój dziadek,przed wojna pracował w Suchej Beskidzkiej a w czasie wojny zdjęty na pomocnika na Pn12;no a jak zobaczyłem zdjęcie Peemy to mi szczena opadła...
tekstu komentatora lepiej też faktycznie nie dosłuchywuj- info dla Ciebie i innych zainteresowanych niewiedzących ;
1. tych lokomotyw zakupiono sto sztuk
2.trzydzieści miesciło się na raz w tym transportowcu
3.ten statek to nie były lotniskowiec tylko wybudowany w 1947!!! roku w Norwegii transportowiec M/S "Christen Smith"należący do armatora o tej samej nazwie będącego wtedy potentatem w tego rodzaju transportowaniu na naszym globie, ów statek złomowano w ..1979 roku- a więc "żył" tyle lat co większość lokomotyw tej naszej serii , które transportował
link o tym statku http://www.hankwilliamslistings.com/ind-shi10.htm i ciekawostka na jednym ze zdjęć ( trzecie od dołu)z naszymi trumanami na i pod pokładem
w archiwum Akt Nowych na pewno jest odpowiedż na to pytanie trzeba tylko znależć skrzynię z dokumentami tej transakcji
-...a jak legenda niesie zapłacono żywnością zaznaczam ,że to legenda
-aha jeszcze ;
4. Ty246 próżny bez tendra waży/ł 106,5 ton/y a nie 120 ton
Za Ty246 nie zapłacono żywnością. Będzie o tym w monografii amerykańskich parowozów na PKP, która jest w przygotowaniu. Autor dotarł do dokumentów w tej sprawie.