Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Zbyszek Ty2 lub Ty42 oczywiście to jest już nie do odgadnięcia,- ale jest jeszcze fragmencik niewątpliwie parowozu w rzędzie za Ty4 i czymś chyba jeszcze a filarem , w każdym bądż razie w tym fragmencie sporej wielkości okno czołowe budki sugeruje może Ok1a może jakiegoś tendrzaka..
Coś nie teges. Zakładam, że 42 napisałeś z rozpędu, ale nawet wtedy nie pasuje numer - najwyższy miał trzy jedynki a na zdjęciu majaczy numer dwucyfrowy.
Dla porządku wypadałoby dodać, że kolorowe Ok1 i Oi2 zrobili ojciec i syn Brutzer'owie i powiesili na Flickrze, zaś ostatnia fotka z Pk2 pochodzi z książki Bufego "Ostdeutsche Eisenbahnerinnerungen".
Coś nie teges. Zakładam, że 42 napisałeś z rozpędu, ale nawet wtedy nie pasuje numer - najwyższy miał trzy jedynki a na zdjęciu majaczy numer dwucyfrowy.
Coś nie teges. Zakładam, że 42 napisałeś z rozpędu, ale nawet wtedy nie pasuje numer - najwyższy miał trzy jedynki a na zdjęciu majaczy numer dwucyfrowy.
W jakich parowozowniach po 1945 były na stanie Pk1, Pk2 i Pt1. Wiem że Pk1 były w Łodzi Kaliskiej, przynajmniej jedna Pt1 w Inowrocławiu. Nie potwierdzone jest stacjonowanie Pk2 w Białogardzie i Słupsku.
Cos mi świta,że może to być również szopa Kutno,jak również rzekomo tam stacjonująca jedyna po drugiej wojnie maszynka dawnej wirtemberskiej serii C,czyli Om101-1