Obejrzałem swoje zdjęcia z parady na Dworcu Głównym w Warszawie w środę, 14. czerwca 1995 roku. Paradę rozpoczął przejazd drezyny ręcznej, a po niej na swoich zdjęciach zarejestrowałem parowozy w kolejności jak niżej. Nie mogę wykluczyć, że coś pominąłem, ale jest to bardzo mało prawdopodobne. Parowozy jeździły po dwóch torach, naprzemiennie i na moich fotkach ta kolejność jest zachowana. Nie było też na paradzie wagonu WKD EN80-16, ani jako stacjonarnego eksponatu, ani tym bardziej jadącego w paradzie. EN80-16 był w tamtych dniach prezentowany, także w ruchu, na terenie lokomotywowni WKD w Grodzisku Mazowieckim i o ile pamiętam, nie opuszczał Grodziska. Niestety, zdjęcia mam tylko w formie odbitek i negatywów, jak kiedyś je zeskanuję, to się nimi tu pochwalę. Parowozy na paradzie 14 czerwca 1995 roku:
Pm36-2
Ol12-7
Pt47-112
Ok22-31
Ok1-359
OKz32-2
Ol49-3
TKt48-191
Tr5-65
Tr12-25
Ty2-1279
Ty3-2
Ty42-107
Ty45-379
Ty51-223
TKi3-87
23 105 (DB)
475 196 (ČSD)
498 106 (ČSD)
090 802 Ma (Wittfeld)
Po paradzie z Dworca Głównego odjechały dwa pociągi specjalne do Grodziska Mazowieckiego. Pierwszy. ogólnodostępny, prowadzony był Pt47-112 z dwoma zespołami Bhp, w kolorze oliwkowym i żółto-pomarańczowym oraz drugi, dla zaproszonych gości, prowadzony Ok22-31, zestawiony z zabytkowych wagonów 2- i 3-osiowych, a na końcu 4-osiowego polskiego "szczupaka". Ten drugi pociąg z Ok22 jechał torami dalekobieżnymi, a równolegle do niego, torem podmiejskim jechał skład TGV-R o numerze 4522.
Warto dodać, że parada została w następnych dniach powtórzona raz (a może i dwa razy) na Dworcu Gdańskim. Oprócz wymienionych wyżej parowozów, w imprezach w Warszawie uczestniczył też Pt47-65, ale nie był na paradzie.