Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Mogę zrobić ładną sesję. Lokomotywa stoi w pobliżu dawnej stacji w New Hall Ranch w Santa Clarita Valley. Będę tu do niedzieli więc w najbliższych dniach zrobię więcej zdjęć nie tylko z samochodu
Bardzo bym prosił . wczoraj drukowałem rzuty podwozia do tendra, bo będę robił go od podstaw. Osprzęt na kotle i pod też się przyda. Ciekawe jaki numer oryginalny miała ta maszyna?
Amarillo; stan Texas i "Madame Queen" na pomniku. Parowoz o ukladzie osi 1-5-2; czyli po amerykansku typ "texas". Santa Fe posiadala troche parowozow tego typu, seria 2900 oraz 3700. Jednak Madame Queen jest jedynym tego typu parowozem, rozpoznawalna od razu przez kola napedne szprychowe. 29-ki i 37-ki mialy box-pok.
Numer 90 decapod na kolei turystycznej Strasburg Railroad. Lokomotywa niegdys nalezala do Great Western w stanie Colorado, jednak chyba juz wiecej swojego zywota spedzila w Pennsylvanii, prowadzac pociagi pasazerskie w Lancaster County.
[DOUBLEPOST=1438166993,1438166231][/DOUBLEPOST]
Cos s mojej skromnej kolekcji; ES44AC w Paradise, Pennsylvania. Sklad byl na pokazie w Strasburgu podczas "Pennsylvania railroad days", teraz czeka na wjazd na glowna linie zeby pojechac do Harrisburga.
Cos dla wariatow wspolczesnych spalinowozow. Do spotkania tego doszlo w Spencer, North Carolina, Norfolk Southern skompletowal wszystkie swoje "heritage" lokomotywy.
Zobacz załącznik 326684
Cos dla wariatow wspolczesnych spalinowozow. Do spotkania tego doszlo w Spencer, North Carolina, Norfolk Southern skompletowal wszystkie swoje "heritage" lokomotywy.
Dla mnie to by byl raj, jak by na wachlarzu byly rozstawione Ty2, Pt47, TKt48, Ty51, Ty45 i inne.
Dzisiaj tak okazyjnie; przejezdzajac ulicami Philadelphii w strone Delair Bridge. W oddali zobaczylem towarowy jeszcze na drugiej stronie rzeki Delaware, postanowilem poczekac i zostalem wynagrodzony dla mnie niecodziennym widokiem. Prowadza D9-44C Norfolk Southern, za nim Kanadyjski SD60 i SD70M-2. Nie bylo co liczyc wagonow, bo bym siedzial tam jeszcze co najmniej pol godziny, pociagi dosc wolno przejezdzaja przez ten most.
[DOUBLEPOST=1443032265,1443031891][/DOUBLEPOST]
Jeszcze jedno z oddalajacymi sie dieslami, te wysokie slupy podtrzymywaly niegdys siec trakcyjna. Szkoda ze polityka Conrail spowodowala zaprzestanie uzywania elektrowozow, a byl to ciekawy temat w historii kolei amerykanskich.
Ty2 świetnie zdjęcia! Wspaniały motyw na dioramę! Ten boxcar za lokomotywami to dosyć ciekawy wagon, jest to prawdopodobnie przebudowany PS przez zakłady w Oregonie. W pulu 3410 do 3436 każdy wagon jest inny.