Jedna wisienka tortu nie czyni. W końcu jest to pociąg EIC a więc taki, który powinien spełniać najwyższe wymagania taborowe. Z resztą jak pamiętam z wykopalisk - ekspresy z Warszawy do "sztandarowych" miast w Polsce były zestawiane zawsze z najnowszych wagonów, którymi dysponował stacja na Grochowie. Również wykorzystanie na całej trasie lok. EU160 świadczy o tym, że zestawienie ma raczej chwyt marketingowy - reklama spółki PKP IC.
Na drugim końcu mamy jednak wciąż żałosne składy TLK z reanimowanymi wagonami z gatunku "Y" - 8 miejsc w przedziale w składach nocnych lub bezprzedziałowymi stodołami z zydlami zamiast foteli.
Tak, że ta "nowoczesność" wkracza bardzo powoli mimo, że propaganda spółki zasypuje klientów sensacjami wątpliwej jakości...
Na drugim końcu mamy jednak wciąż żałosne składy TLK z reanimowanymi wagonami z gatunku "Y" - 8 miejsc w przedziale w składach nocnych lub bezprzedziałowymi stodołami z zydlami zamiast foteli.
Tak, że ta "nowoczesność" wkracza bardzo powoli mimo, że propaganda spółki zasypuje klientów sensacjami wątpliwej jakości...