Z tego co widzę na zdjęciach to układ światłowodów nie został zmieniony. Natomiast na płytce są widoczne dwa większe czarne elementy w miejscu gdzie w starszych wykonaniach są żarówki. A do tych elementów są poprowadzone po dwie ścieżki z opornikami SMD. To może sugerować że jednak w tych elementach są umieszczone LEDy które mogą świecić do przodu i do tyłu. To by załatwiało problem czerwonych świateł. Natomiast nigdzie nie widzę podłączonego oświetlenia kabin.
Teraz kwestia co w tym modelu da się załączyć lub wyłączyć w tej konfiguracji.
Czy przy załączeniu oświetlenia F0 świecą się czerwone światła z tyłu.
Czy cokolwiek się zaświeca po włączeniu funkcji F1 i F2.
Być może ograniczeniem jest użyty dekoder który ma za małą liczbę wyjść.
Można też spróbować założyć lepszy dekoder o większej liczbie wyjść (pożyczyć z innej lokomotywy).
Co do silnika to może on dobrze pracować bo chyba podobne są montowane w modelach Piko. Jednak nie są to konstrukcje zbyt solidne i nie są one przystosowane do rozbiórki w celu wyczyszczenia szczotek i komutatora. Jak zaczyna szwankować to taki silnik się wymienia.
Teraz kwestia co w tym modelu da się załączyć lub wyłączyć w tej konfiguracji.
Czy przy załączeniu oświetlenia F0 świecą się czerwone światła z tyłu.
Czy cokolwiek się zaświeca po włączeniu funkcji F1 i F2.
Być może ograniczeniem jest użyty dekoder który ma za małą liczbę wyjść.
Można też spróbować założyć lepszy dekoder o większej liczbie wyjść (pożyczyć z innej lokomotywy).
Co do silnika to może on dobrze pracować bo chyba podobne są montowane w modelach Piko. Jednak nie są to konstrukcje zbyt solidne i nie są one przystosowane do rozbiórki w celu wyczyszczenia szczotek i komutatora. Jak zaczyna szwankować to taki silnik się wymienia.