Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Mam już SU45 na której miałem służbę, mam też taką którą jechałem na krzywy ryj. Teraz mogę mieć kolejną, w kabinie której odebrałem telefon o śmierci kolegi Za każdym razem zgadza się rewizja i okres eksploatacji, szaleństwo
Mam już SU45 na której miałem służbę, mam też taką którą jechałem na krzywy ryj. Teraz mogę mieć kolejną, w kabinie której odebrałem telefon o śmierci kolegi Za każdym razem zgadza się rewizja i okres eksploatacji, szaleństwo
Ot jak na torach 16,5mm jedno za drugim możesz sobie poustawiać własne życie.
Z jednej strony fajnie, z drugiej jednak chciałoby się, aby tylko miłe momenty wspominać. No, ale to jest życie...
Teraz życzę Ci następnej SUczki, w której dowiedziałeś się, że będziesz tatą.
PIKO już powoli nas przyzwyczaja do takich "nieścisłości" w tych zapowiedziach.
Przy okazji wspomnę zapowiadaną ET22-233, która ma na zdjęciu opublikowanym na stronach PIKO układ żaluzji taki, na jaki PIKO formy nie ma.... co świadczy, że zdjęcie tam opublikowane też jest "przypadkowe", a przytoczona ET22 z epoki IV będzie miała inny numer boczny.
Wspomnę też, że oprócz tej nieścisłości, wspomniane zdjęcie 'byka' przedstawia lokomotywę z epoki VI, a nie IV jak jest w tamtym opisie. Także z PIKO nie zawsze do końca na 100% wiadomo, a ktoś wkleja te zdjęcia dla niektórych modeli na stronę PIKO trochę "na oko"... i dopiero w oficjalnej ulotce prawda wychodzi na jaw.
Widać niektórym w ogóle szczegóły malowania i pewne elementy modelu nie przeszkadzają i lokomotywę z epoki V traktują jak IV... numer boczny 966 (ST44) w epoce IV miał listwę ozdobną w podszybiu, a nie uchwyt jak w modelu i nie miał "sierżanta" na czole, jak to wykonano w modelu.
Też uważam ze super fotki oryginału i tak jak @daromaro zauważył szkoda, że drugiej strony nie widać. Byłby poglądowy, ale dobry materiał do przebudowy modelu. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że hala wachlarzowa miała tam 28 stanowisk
Można by próbować takich konwersji gdyby model chociaż miał prześwit między kotłem a pomostem/ostoją. Niestety cokolwiek by tu nie zrobić to będzie to model - zabawka. Sam parowóz jest piękny i dlatego też od jakiegoś czasu poluję na model Brawy.
Można by próbować takich konwersji gdyby model chociaż miał prześwit między kotłem a pomostem/ostoją. Niestety cokolwiek by tu nie zrobić to będzie to model - zabawka. Sam parowóz jest piękny i dlatego też od jakiegoś czasu poluję na model Brawy.