Chłodnia Tilliga bez ryfli przypomina mi wagon 4 L (produkowany 1957-59). Pomijając wspomniane już drzwi do lodu.
Rysunek i opisy w załącznikach. Załączam też wagon 202Lc (produkowany 1966-72) dla porównania.
Żródło: Katalog wagonów towarowych wyd. 1973.
Rysunek i opisy w załącznikach. Załączam też wagon 202Lc (produkowany 1966-72) dla porównania.
Żródło: Katalog wagonów towarowych wyd. 1973.
Różnice chłodni typu 4L od 202L
- poszycie dachu wychodziło na ścianę szczytową wagonu
- poszycie ścian bocznych zakrywało ostoję
- było 6 wentylatorów dachowych.
- inne wsady do lodu.
- nie wiem czy też nie był inny układ jezdny...?
202L bez ryfli może były tylko że do weryfikacji zgodności z modelem wymagane byłoby zdjęcie. Jak coś nie ma ryfli i w wykazach jest wpisane jako 202L to troszku mało
tym bardziej że jak pamiętam dokumentację konstrukcyjną to wersji bezryflowej tam nie ma (co nie oznacza że takowa nie mogła z ZNTK Ostrów wyjechać).
Co do całopociągowych składów to spoko. W latach 80-ych przez Poznań przejeżdżało tego sporo (ET22+40 chłodni) zapewne z rybami ze Szczecina.
Co do całopociągowych składów to spoko. W latach 80-ych przez Poznań przejeżdżało tego sporo (ET22+40 chłodni) zapewne z rybami ze Szczecina.
Ostatnio edytowane: