No niestety, fotki "gładkiej" 202L w tym oznaczeniu nie posiadam. Jedyna ukazująca interesujący nas wagon - to ta poniżej (oznaczenia z III epoki). Autor oraz miejsce wykonania fotografii - w opisie.
Fotografia chłodni w oznaczeniu kolei Jugosłowiańskich którą przytacza Kolega, przedstawia wagon innego typu - 5L w wersji z "okrągłymi" drzwiami lodowymi. Jak wspominałem wcześniej - wagony tego typu (i kolejne 5L/2) nie były eksploatowane/budowane dla PKP. Wykonano ich tylko 50 szt. (5L), a kolejne 150 szt. (5L/2) zostało wyposażone w inne drzwi lodowe (fotki 4 posty wcześniej). Tak więc porównanie modelu Tilliga do wagonów zbudowanych dla Jugosławii - nie ma sensu/uzasadnienia.
Producent musi koniecznie zmienić w formie element drzwi lodowych na wersję z modelu chłodni "ryflowanej". Tak to jest, kiedy wykonuje się cztery wersje jednocześnie (zmieniając formy poszczególnych detali) i nie zawraca sobie głowy "pierdołami" …