• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2017

fazer0001

Aktywny użytkownik
eSeMka
Reakcje
153 7 2
Rychło w czas teraz wielu producentów się obudziło i robi platformy z IV epoki, a do tego roku nic nie było. To jakaś zmowa i zamach na nasze portfele :podstepny:
Teraz ja i pewnie nie tylko będziemy czekali na dwuosiowe platformy z IV i V epoki oczywiście PKP :gwizd:
 

MISIONT

Moderator Grupy GGM
Zespół forum
GGM
Reakcje
141 10 0
Nawet nie chcę znać ceny tego wypustu w PKP, ale ciekawe, czy będzie to otamponowany, goły plastik, jak bracia starsi w wierze, czytaj DRG czy DR.
Kupiłem kiedyś taką platformę Liliputa w barwach zarządu DB bo chciałem przerobić ją na wagon PKP, ale jeżeli to będzie wypust z tych samych form co moja platforma to faktycznie trochę słabo. Ta platforma nawet nie umywała się do takiego samego wagonu wykonanego przez firmę Marklin, którą po wymianie kół na izolowane ostatecznie spolszczyłem. Te same platformy co Marklin produkuje czy też produkowała firma Trix.
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
2.977 275 41
(...) to stary model jeszcze pozyskany przez ROCO z firmy ROWA a przedstawia wagon zakupiony przez VTG w Jugosławi w latach 60tych
Czyli kolejny "roco-latex" nie mający nic wspólnego z oryginałem ! :D

I tak będą rzeźbić w gó.... aby cokolwiek zmajstrować podobnego i spróbować zarobić na nieświadomości polskiego klienta. Żenada !

Widocznie sprzedaż w islamabadzie spadła tak drastycznie, że szukają nowego rynku, bo do nie dawna Polska ich nie interesowała. Ciekawe czy to wartościowy model, czy przemalowanka?

Liliput platforma PKP .Sap ( PPPzk 303 )

Być były te wagony na PKP
. Produkowane w latach 1942-45 w Niemczech jako SSyms Köln w liczbie 1250szt. Na DB SSym 46/Sa 705/Sammp 705 . Na sieci DB do 1994.
Ale po co aż 3 numery ?! Ten wagon występował na PKP w bardzo śladowych ilościach ! Jeden by wystarczył w zupełności. To jest wciskanie zestawu aż 3 na siłę !

Po za tym wagon ten ma kilka błędów konstrukcyjnych.
(1.) Brak obejmy na środku burt po obu stronach , do zapinania kłonic. Zważywszy że model ma kłonice !
(2.)W nie właściwym miejscu pokrętło na burcie.
Po za tym wg.fachowej oceny niemieckiej, najlepiej zorientowanej , Stefan Carstens i Paul Scheller :
" (3.)wózki, (4.)stopnie i (5.)kłonice nie są zgodne z oryginałem "
" ( ...) Modell ist der Liliput-Wagen,dem man dieses Alter auch ansieht: die Drehgestelle sind aus heutiger Sicht unbrauchbar,das Bühnengeländer und die Rungen stimmen auch nicht so recht."

Na podstawie Stefan Carstens-Paul Scheller.Güterwagen Band VIII Drehgestell-Flachwagen.2016.
 
Ostatnio edytowane:
Reakcje
45 1 5
Czyli kolejny "roco-latex" nie mający nic wspólnego z oryginałem ! :D

I tak będą rzeźbić w gó.... aby cokolwiek zmajstrować podobnego i spróbować zarobić na nieświadomości polskiego klienta. Żenada !




Liliput platforma PKP .Sap ( PPPzk 303 )

Być były te wagony na PKP
. Produkowane w latach 1942-45 w Niemczech jako SSyms Köln w liczbie 1250szt. Na DB SSym 46/Sa 705/Sammp 705 . Na sieci DB do 1994.
Ale po co aż 3 numery ?! Ten wagon występował na PKP w bardzo śladowych ilościach ! Jeden by wystarczył w zupełności. To jest wciskanie zestawu aż 3 na siłę !

Po za tym wagon ten ma kilka błędów konstrukcyjnych.
(1.) Brak obejmy na środku burt po obu stronach , do zapinania kłonic. Zważywszy że model ma kłonice !
(2.)W nie właściwym miejscu pokrętło na burcie.
Po za tym wg.fachowej oceny niemieckiej, najlepiej zorientowanej , Stefan Carstens i Paul Scheller :
" (3.)wózki, (4.)stopnie i (5.)kłonice nie są zgodne z oryginałem "
" ( ...) Modell ist der Liliput-Wagen,dem man dieses Alter auch ansieht: die Drehgestelle sind aus heutiger Sicht unbrauchbar,das Bühnengeländer und die Rungen stimmen auch nicht so recht."

Na podstawie Stefan Carstens-Paul Scheller.Güterwagen Band VIII Drehgestell-Flachwagen.2016.
Z całym szacunkiem, kolego Dracula, pisze kolega ciekawe rzeczy ale można prosić o jeden kolor i jedną wielkość czcionki we wpisach? Bardzo ciężko się czyta inaczej...
 

Bipa966

Aktywny użytkownik
Reakcje
473 69 32
Z całym szacunkiem, kolego Dracula, pisze kolega ciekawe rzeczy ale można prosić o jeden kolor i jedną wielkość czcionki we wpisach? Bardzo ciężko się czyta inaczej...
Nie bardzo rozumiem tą złośliwą uwagę kolegi w kierunku wpisu Pana Drakuli ! Wyłuszczone merytorycznie i dosadnie , niemal łopatologicznie tak wiec tylko podziekować że jeszcze JAKIKOLWIEK znawca chce sie na tym forum udzielać !
 
Reakcje
45 1 5
@Bipa966 - jaka złośliwość? Uprzejmie poprosiłem o to czy kolega Dracula mógłby pisać używając jednej wielkości czcionki i jednego koloru. Napisałem że wpisy są interesujące i treściowe. Naprawdę je doceniam i podzielam Twoje zdanie co do szerzej rozumianych wpisów na forum. Po prostu napisałem że ilość kolorów i różnorodność wielkości czcionek utrudnia mi czytanie wpisów. NIe widzę w tym żadnej złośliwości ale jeśli za taką mój wpis został odebrany to najmocniej przepraszam. W tym wypadki nie miałem nic złego na myśli.

Skądinąnd, proszę zwrócić uwagę na wpisy kolegi @Remaj12. Treść merytoryczna, formatowanie przednie. Miło się czyta.
 

lokfan

Znany użytkownik
Reakcje
1.284 9 0
Z całym szacunkiem, kolego Dracula, pisze kolega ciekawe rzeczy ale można prosić o jeden kolor i jedną wielkość czcionki we wpisach? Bardzo ciężko się czyta inaczej...
Absolutna racja, czyta się fatalnie, ale to w końcu Książe Ciemności ! :devil: On nas cały czas nas obserwuje, jego wnętrze jest pełne sprzeczności i ta wewnętrzna walka, dobra ze złem o_O uwidacznia się graficznie, w stylu Jego wypowiedzi ! :ROFL: Przepraszam za off..ale musiałem... boję się nocy :)


dracula.jpg
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 51
Tabor 154

Podobne wątki