Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Nie miałem na myśli konkretnych egzemplarzy czy nr lokomotyw, raczej chodziło mi ogólnie o serię lub typ pojazdu np. EU07 typu 303E lub ET22 typu 201E.
Szefom BR (British Rail) zajęło 20 lat skapować się, ze mimo żółtych mordek idioci nadal wpadaja pod pociągi. Szefom PKP o połowe mniej, ale czy nazywał bym to historycznym malowaniem? W pewnym sensie to historia PKP. Rozumiem że wielu na tym forum znalazło swoja "miłość" na szlakach, właśnie podczas tego epizodu. Jednak jeśli mowa o wyglądzie, to te żółte czoła odbierały piękno lokomotywom na PKP. Wyjątek stanowią SP32 i niektóre ET22 z cienkim pasem na ścianach czołowych.
Być były te wagony na PKP . Produkowane w latach 1942-45 w Niemczech jako SSyms Köln w liczbie 1250szt. Na DB SSym 46/Sa 705/Sammp 705 . Na sieci DB do 1994.
Ale po co aż 3 numery ?! Ten wagon występował na PKP w bardzo śladowych ilościach ! Jeden by wystarczył w zupełności. To jest wciskanie zestawu aż 3 na siłę ! Po za tym wagon ten ma kilka błędów konstrukcyjnych.
Też nie jestem szczęśliwy, że Drim zdecydował się na taki stary [i toporny] model, choć słyszalem, że przynajmniej poprawili wózki, i model ratuje jakość napisów - jakaś nowa technika. Szkoda, ze nie jest to komplet węglarek czy cystern.
Wagonów za to na pewno było trochę, zwłaszcza, że po wojnie PKP zamówiły ich kopię. I zapewne występowały od razu w kupie - transporty wojskowe czołgów, czy transporty stali z z hut.
Zgadzam się z kolegą FENIX 100%, ale jak to się mówi - z gustami się nie dyskutuje, bo z tego tylko wojenki słowne wychodzą Jeden lubi to, drugiemu podoba się tamto.
FENIX, my jesteśmy po prostu z innej epoki i musimy z tym żyć. Dla nas żółte zawsze będzie jak pleśń na twarogu. Nie wspomnę o innych kolorach, a w zasadzie jeżdżących reklamach.
[DOUBLEPOST=1509601497][/DOUBLEPOST]
Niestety te szybki nie trzymają się zbyt dobrze - jedną prawie zgubiłem, kiedy wypadła całkiem.
Dobrze, że się w porę zorientowałem i rozpocząłem przeczesywać dywan
Już nie przesadzajmy z tą PIKO-manią. U każdego zdarzają się wpadki. Co by było?.... nic by nie było. Reklamacja i.... najwyżej kilku by się uczepiło byle by się czepić i tyle. Uroki forum.
Nie ma się czym przejmować.
Ważne, że modele się sprzedają, co daje nadzieję na kolejne.
[DOUBLEPOST=1509612573][/DOUBLEPOST]
Ja jestem ciekaw wersji z dźwiękiem. Czytałem, że w modelu ma być po raz pierwszy dźwięk 16 bitowy. Ponadto za dźwięki to tej lokomotywy odpowiada LeoSoundLab. Może bardzo ładnie to wszystko brzmieć.
"Nowe modele limitowane Brawa w barwach PKP już w sprzedaży . Wagon cysterna 49236 Rh 0550 338P oraz wagon platforma 48727 Pdk 31 PKP 0 638 951 ep.IIIb (H0)"
Wydaje się, że skoro ma to numery katalogowe Brawy to jest to wypust Brawy (poza katalogowy), ale na 100% na zlecenie Lokomodelu. Wszak próżno szukać tych modeli na ich stronie.
Do tej pory nie widziałem aby w innych sklepach były te wagony dostępne, choć na stronie lokomodel jest informacja, że jest możliwość aby inne sklepy odkupiły te modele do dalszej dystrybucji.
Do tej pory nie widziałem aby w innych sklepach były te wagony dostępne, choć na stronie lokomodel jest informacja, że jest możliwość aby inne sklepy odkupiły te modele do dalszej dystrybucji.
"Nowe modele limitowane Brawa w barwach PKP już w sprzedaży . [...] oraz wagon platforma 48727 Pdk 31 PKP 0 638 951 ep.IIIb (H0)" Zobacz załącznik 516124
Zdjęcia na stronie nie do końca rozstrzygają sprawę, więc pytanie do osób, które widziały model platformy naocznie lub już ją nabyły - czy podłoga (i wewnętrzne części ścian) pomalowane są w kolorze tzw. "karbolineum" (RAL 7016)?