• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2017

Waskotorowiec

Znany użytkownik
Reakcje
928 6 0
Oryginal wagonu krytego G10 Brawy 0145 246 widzialem kiedys na zdjeciu - zdaje sie na promie w Swinoujsciu. Nie pamietam czy tu na forum. Zdjecie nie bylo najlepszej jakosci, ale zapisalem sobie numer, ktory byl czytelny (brakowalo zera), do ewentualnej konwersji. Wyglada na to, ze mamy kolejny model odpowiadajacy oryginalowi.
 

Zbigniew Gałczyński

Moderator Działu Tabor
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.240 30 1
Oryginal wagonu krytego G10 Brawy 0145 246 widzialem kiedys na zdjeciu - zdaje sie na promie w Swinoujsciu. Nie pamietam czy tu na forum. Zdjecie nie bylo najlepszej jakosci, ale zapisalem sobie numer, ktory byl czytelny (brakowalo zera), do ewentualnej konwersji. Wyglada na to, ze mamy kolejny model odpowiadajacy oryginalowi.
A czy na tym zdjęciu był orzełek ? Na wizualizacji pokazanej przez kolegę @mikel wagon jest w opisie ep. IIIa . O ile się nie mylę ( a jeżeli tak to proszę o sprostowanie ) wagony w późniejszych latach czyli ep.IIIc miały te same numery ale już bez zera na początku. Były sześcio a nie jak na rysunku siedmio cyfrowe.
 

Kriz8

Aktywny użytkownik
Reakcje
465 5 3
Na wizualizacji pokazanej przez kolegę @mikel wagon jest w opisie ep. IIIa.
Wagon kryty na wizualizacji (rysunku PMR K. Koj) jest w opisie epoki IIIb. Tak jak zapowiedziana węglarka i wypuszczone już 3 modele. Zresztą na swojej stronie LokoModel wyraźnie wskazuje, że wagony nosić będą oznakowanie z epoki IIIb. Chociaż podane jest, że rewizje będą do roku 1957, a "pierwsze" zero likwidowano od roku 1956 - chyba, że na cysternach, jako wagonach prywatnych zmiany wprowadzano później na podstawie stosownych umów - jak w przypadku modelu tegorocznej cysterny Tillig/AMC z przełomu epok IIIc/IVa. A zapowiedziana jest jeszcze cysterna 4-osiowa.
 

RMP

Aktywny użytkownik
Reakcje
692 20 0
Po ostatnich wypustach tj. ET22 i EU46 to już chyba koniec zapowiadanych nowości na br. czy może o czymś zapomniałem. Pora chyba zamykać powoli ten wątek i szykować się na następny rok bo raczej nic szczególnego już się nie wydarzy. A może jeszcze coś na święta jakaś niespodzianka od firm i przedstawicieli ?
 

DRACULA

Znany użytkownik
Reakcje
2.977 275 41
Pierwsze co zaraz rzuca się w oczy po wyjęciu loka, to oznaczenia na burtach w formie naklejek. Są dość grube, wyczuwalne pod palcem. Zdjęcie specjalnie wyostrzone na "O" i pod światłem, by było to lepiej widoczne.
Vectron ROCO.
nr kat. 73929 - wersja analog - 850 zł;
nr kat. 73930 - cyfrowa+dźwięk - 1180 zł.

Normalnie szok ! Model za 850zł ! I ...NAKLEJKI ! To jest już potraktowanie klienta VI epoki PKP jak idioty ...
 

slavko1111

Aktywny użytkownik
Reakcje
59 1 0
A mógłby ktoś z szanownych kolegów wrzucić porównanie Vectrona od Piko i Vectrona Rocowskiego. Który z powyższych jest wart zakupu , słyszałem że wózki w modelu pikowskim są dużo lepiej wykonane i bardziej przypominaja te uzytkowane na PKP. Może ktoś odnieść się do tej informacji
 

ed250

Aktywny użytkownik
Reakcje
444 89 5
Pytanie czy bez "makro" ten bubel też się tak rzuca w oczy ?
Normalnie aż tak się nie rzuca w oczy, jedynie trochę połyskuje gdy dostanie światła. W dziennym oświetleniu dopóki nie weźmiesz w rękę, to nie zauważysz. Ale gdy już wiesz że naklejka, to siedzi to w podświadomości i niesmak pozostaje:(
Co do porównania z Piko to bije go na głowę szczegółami, ilością dodatkowych części i zdecydowanie pantografami. Jedyny minus to te naklejki.
 

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
3.683 15 0
Miałem oba modele w ręku i mimo wszystko uważam, że Roco jest wizualnie lepszej jakości - włącznie z oznaczeniami.
 

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.539 252 31
Jeśli oryginał jest ,,oklejony' to nie widzę w tym żenady , wręcz przeciwnie.
Wierność w szczegółach.
Zapewne i motor jest o klasę wyżej.
A co do kosztów to oblepienie jest droższe niż tampon.
 

mariow-m1

Aktywny użytkownik
Reakcje
287 3 4
To samo Husarz, jakoś mi to oklejanie nie leży. Miałem kiedyś Husarza z logo z pierwszej edycji i był bez porównania ładniejszy.
 
Ostatnio edytowane:

FENIX

Znany użytkownik
Reakcje
3.539 252 31
co do kosztów ,ile kosztuje jedno otamponowanie przy 1000 sztukach ?
podpowiem, ,otamponowanie przy 1000 sztukach rozłoży się na 0,5-1 max złotych

A ile kosztuje łącznie wycięcie napisu ( -laserem ) i jego nałożenie wygładzenie, odpowietrzenie etc. , podejrzewam ,że ręcznie , no ile?
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 51
Tabor 154

Podobne wątki