• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2017

Reakcje
3 0 1
Wiem, wiem, chodziło mi raczej o to czy 20.06 czy 30.06, ale to nie ma większego znaczenia, bo to tylko 2 tygodnie. Od jakiegoś czasu PIKO podgrzewa atmosferę.
 

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.417 137 19
Jak by się uprzeć, to i pod Herisy lub bonanzy Piko można by podpiąć:
Lokomotywy serii ET22 będące w posiadaniu PKP Cargo były wielokrotnie wypożyczane do Przewozów Regionalnych w celu prowadzenia pociąg REGIO i interREGIO. To że można podpiąć "Bohuny", "Bonanzy", Y-ki do ET22 nie ulega wątpliwości. Jedyną kwestią sporną może być to czy daną lokomotywę można było spotkać przy obsłudze pociągów pasażerskich. W przypadku ET22-854 ogólnodostępna jest tylko jedna poniższa fotografia, na której uwieczniono ową lokomotywę z pociągiem pasażerskim, w dodatku jakże niepospolitym:

- źródło: http://rail.phototrans.eu/14,71504,0,PaFaWag_201E_ET22_854.html
- autor: Karol Osial - caroos
- opis: "18 września 2012 - Rokitnia Stara | 17:36 |KIJÓW w nietypowej obsłudze trakcyjnej pędzi w kierunku Dęblina."

2012.09.18. - Rokitnia Stara - ET22-854 z poc. 12011 ''Kijów'' w nietypowej obsłudze trakcyjnej.jpg


Na podstawie dostępnych fotografii można podejrzewać, że poza jednym incydentem przedstawionym powyżej, ET22-854 nie zajmował się pracą w ruchu pasażerskim.
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
26.034 387 20
Widzę, że u kolegi Karola w sklepie od jutra w sprzedaży wznowienie wagonów Chrobrego. KLIK. Nadal tylko nie wiadomo nic o numerach i przydziałach.
 

MJM

Użytkownik
Reakcje
1 0 0
Właśnie miałem pisać o Chrobrym, już mnie wyprzedzili :D A tak swoją drogą to nie dowierzam, że takie wznowienie bez przeciągania struny w przypadku tego zestawu, jednak może wreszcie uda mi się go upolować :)
 
OP
OP
garou

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.714 443 99
Wiem, wiem, chodziło mi raczej o to czy 20.06 czy 30.06, ale to nie ma większego znaczenia, bo to tylko 2 tygodnie. Od jakiegoś czasu PIKO podgrzewa atmosferę.
Nie tylko PIKO :)
W niektórych sklepach (np. Modelmania, drim) pojawiły się informacje, że St43-381 mtb jest wykonany w epoce IV. Czy ktoś może potwierdzić lub skorygować tę informację?
Co prawda MTB nie dało na dach anteny radiotelefonu, ale odcień użytych kolorów, szczególnie ta oczojebna zieleń - to moim zdaniem wskazuje, że model MTB pomalowano na wzór z roku 2007. We wrześniu 2006 miała jeszcze żółte czoło.
A jaki tam w ogóle na modelu jest przydział namalowany? To powinno też coś wyjaśniać, gdyż: https://www.forumkolejowe.pl/ilosta...&seria=100&lok=13808&numer=381&title=ST43-381
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

pilu35

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 0
Zażartuje pisząc , że nie wiadomo jaki przydział bo tak niewyraźny jest nadruk. :) Na Trybunałach długo wahałem się czy jednak nie zakupić tego St43 ale jak zobaczyłem - a dokładniej nie zobaczyłem napisu Wrocław na przydziale to jednak odpuściłem, tak złej jakości nadruku to nie widziałem na modelach przynajmniej od kilkunastu lat , no chyba , że takie mieli akurat egzemplarze państwo z MTB.
 
OP
OP
garou

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.714 443 99
To jeśli namalowany "Wrocław" to wiadomo, że lokomotywa ST43-381 MTB przedstawia malowanie z roku 2007 (jak pisałem we wrześniu 2006 miała jeszcze żółte czoło, a odcienie zieleni na bokach budy - prawdopodobnie pchodzące jeszcze z epoki IV o wiele milsze dla oka (+ te białe pasy): http://rail.phototrans.eu/14,15154,0,Electroputere_060DA_ST43_381.html ).
 
Ostatnio edytowane:

tomekkor

Znany użytkownik
Reakcje
5.722 31 1
No i fajnie, ale ta cena... prawie 860 za 3 wagony (to prawie 300 za wagon)... Stać mnie, ale nie akceptuję tej ceny! 300 zł za kilka gram plastiku z seryjnego wypustu...
To podgrzewanie atmosfery, te limitowane edycje, to "już za chwieczkę, już za momencik, kółko z Chrobrym zacznie się krecić" działają trochę jakby sytych przygłodzić i na konieć rzucić garść sucharów. Zjedzą z papierem, jeszcze się będą bili. Ja bym ich przygodził i poczekał aż się udławią. Ja osobiście nie kupuję.
 
Ostatnio edytowane:

Dabas

Aktywny użytkownik
Reakcje
19 0 0
Poprzednia edycje nie była dużo tańsza. Też wszyscy marudzili, ja sam marudziłem. A mimo to jedynkę kupiłem (dzieliłem zestaw z kolegami z forum), a Chrobry wtedy szybko zniknął z półek.
 

KAROLeski2

Aktywny użytkownik
Reakcje
274 3 1
No dobra Panowie... cena, ceną, ale czy ktoś mógły tak na 100% potwierdzić (tylko bez teorii...) czy nowy wypust ma stare czy nowe numery inwentarzowe?
Może jest ktoś kto już widział nowe modele i może się podzielić informacjami.
 

karol_mar

Znany użytkownik
Reakcje
69 1 0
ACME raczej nie praktykuje zmiany numerów i pozostawienia starego numeru katalogowego. Na 100% będę wiedział jutro, ale na 99% są to te same numery wagonów.
 

KAROLeski2

Aktywny użytkownik
Reakcje
274 3 1
ACME raczej nie praktykuje zmiany numerów i pozostawienia starego numeru katalogowego. Na 100% będę wiedział jutro, ale na 99% są to te same numery wagonów.
Eeee. Przecież zdarzały się wyjątki.
Przypomnij sobie Karol reedycje papug A.C.M.E. Pamiętam jak się wnerwiałem, że w nowej edycji numery wyglądają jak "przebijane" kalkami.
Gorąca prośba, drapnij tu jedno zdanie o tych numerach jak już będziesz miał wagony w ręku. Wiesz jak jest... Nadzieja umiera ostatnia...
Plis...:D

Edit.
Ale faktycznie, przypominam sobie że nowy wypust "przebijanych" papug miał inny numer katalogowy...:(
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 85
Tabor 10
Tabor 41
Tabor 18
Tabor 154

Podobne wątki