• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2016

Gethvar

Znany użytkownik
Reakcje
229 4 0
Cena zbliżona do gagara od roco czy traxxa z brawy... więc raczej cena raczej w szerokiej normie się mieści...

A skąd Ty kolego wiesz w jakiej jakości będą wykonane te modele? Pokażą się na rynku, to wtedy będzie można porównać cenę do jakości.
Dokładnie, jedyne co to możemy przypuszczać, że skoro seria ekspert od piko to pewne detale będą uproszczone a pewne pominięte, ale najpierw zobaczmy model, ostateczną cenę, zobaczmy jak jeździ i wtedy będziemy decydować o stosunku jakości do ceny.
 
B

bobby74

Gość
Na FB Schlesienmodelle ciekawa informacja o właściwościach SU/SP45, których pewnie próżno będzie szukać w Piko - będzie opcja z funkcjonującymi wentylatorami oraz dźwięk z dwóch głośników.
 
B

bobby74

Gość
Jest też informacja iż Chiny to trudny temat :)
Dokładnie, tym bardziej że mam jednego loka od Brawy z obrotowymi wentylatorami, które.... nie działają :) no chyba, że się budę loka porządnie do torów przyciśnie - to na chwilę ruszają. Ale lok ze zrozumiałych względów musi wtedy stać.
Ciekawe jak będzie to skonstruowane w SM...
 

4don

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Czy sporo? Wszystko zależy od tego jaką jakość będzie reprezentował model. Jeżeli odwzorowanie detali będzie nie gorsze niż w EU07, a wykonanie na wyższym poziomie (tzn. bez usterek i niedociągnięć), to z pewnością 749 złotych nie jest ceną wygórowaną. Wystarczy popatrzeć ile za swoje modele życzy sobie Roco...
[DOUBLEPOST=1451933758,1451933455][/DOUBLEPOST]
Na FB Schlesienmodelle ciekawa informacja o właściwościach SU/SP45, których pewnie próżno będzie szukać w Piko - będzie opcja z funkcjonującymi wentylatorami oraz dźwięk z dwóch głośników.
Pytanie co osiągniemy dzięki tym funkcjonującym wentylatorom? Pewnie mniej więcej tyle, ile dzięki sprężynującym zderzakom w EU07, czyli po prostu będziemy mieli świadomość że są. Co do głośników, to w EU07 w zupełności wystarczy jeden, więc i tu będzie podobnie.
 

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
857 77 5
Dokładnie to samo chciałem zapytać, po co te wentylatory? Po ten bajer? Może ktoś mi to łopatologicznie wytłumaczy, bo jak pytałem po ki grzyb otwierane drzwi w EU07 to nikt mi nie odpowiedział z SM. Byśmy się zrozumieli, nie mam żadnego loka z SM, bo patyki mnie nie interesują, ale SP/SU45 bardzo.
 

KacperWKK

Aktywny użytkownik
Reakcje
277 34 8
Dokładnie to samo chciałem zapytać, po co te wentylatory? Po ten bajer? Może ktoś mi to łopatologicznie wytłumaczy, bo jak pytałem po ki grzyb otwierane drzwi w EU07 to nikt mi nie odpowiedział z SM. Byśmy się zrozumieli, nie mam żadnego loka z SM, bo patyki mnie nie interesują, ale SP/SU45 bardzo.
Może było badanie rynku czy to jest sensowny bajer niż np uchylne drzwi, lub co bardziej możliwe zostało podpatrzone w pewnej stonce pewnej firmy iż wygląda to bajerancko i u naszych sąsiadów zrobi to furorę.
 

Dabas

Aktywny użytkownik
Reakcje
16 0 0
Jak dla mnie model nie musi mieć wodo-wytrysków. Drzwi w swojej Marketce otwarłem raz, i od razu się same zamkły więc nie wiem po co to. Ruchome zderzaki i tak nie pracują w czasie jazdy, a najczęściej się i tak nie stykają ze zderzakami wagonu, ale za to mają możliwość się krzywić, i chyba jedyny sposób je ustawić prosto to potraktować je superglutem. Ruchome śmigiełko jest równie potrzebnym wynalazkiem, szczególnie że trzeba odpowiednio sterować kiedy ma się kręcić, bo w realnej lokomotywie nie kręci się ono cały czas.
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
277 0 0
Ja także czekam na SU 45, ale w IV epoce. Mam nadzieję, że producent - PIKO określi w jakim terminie można się spodziewać tego modelu.
Twoje nadzieje są płonne. Nie było ani jednej SU45 w epoce IV. Pierwsze przebudowy SP45 na ogrzewanie elektryczne ukończono co prawda w styczniu 1988 roku (SP45-074), ale oznaczenie na SU45-074 zmieniono jej dopiero 1 stycznia 1992 roku, a więc w epoce V.

Chyba że liczysz na SP45 przebudowaną na ogrzewanie elektryczne w końcówce epoki IVc, ale będzie to jeden egzemplarz (właśnie SP45-074), bo jeśli epoka Va zaczyna się w 1989 roku to był to jedyny egzemplarz fiata, którego przebudowa zakończyła się przed tą datą, bo przebudowa kolejnego egzemplarza zakończyła się dopiero w grudniu 1989 roku (SP45-051).
 
Ostatnio edytowane:

mareknyc

Aktywny użytkownik
Reakcje
68 8 0
Dokładnie to samo chciałem zapytać, po co te wentylatory? Po ten bajer? Może ktoś mi to łopatologicznie wytłumaczy, bo jak pytałem po ki grzyb otwierane drzwi w EU07 to nikt mi nie odpowiedział z SM. Byśmy się zrozumieli, nie mam żadnego loka z SM, bo patyki mnie nie interesują, ale SP/SU45 bardzo.
Jak dla mnie takie wentylatory są na + ,jeszcze jakby dym był to już pełnia szczęścia.
Im lok bardziej realny tym lepiej.Rozumiem,że nie każdemu to pasuje, najlepiej jakby były dwie wersje
np. Regular i Exclusive.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 51
Tabor 209

Podobne wątki