• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

INFO Nowości PKP 2016

Gethvar

Znany użytkownik
Reakcje
229 4 0
Z tym pejsbukiem to jakaś paranoja. Dlaczego osoby bez konta na pejsbuku muszą być wykluczone z wielu aspektów życia?
Nikt nikomu nie broni ani nikogo do niczego nie zmusza, sam entuzjastą fejsbuka nie jestem, ale w pewnym momencie doszedłem do wniosku że na pewno łatwiej z niektórymi utrzymywać kontakt dzięki temu ustrojstwu i dla tego zapewne taka popularność wśród producentów owego przybytku a słowem kluczem niechaj będzie tutaj "marketing bezpośredni".
 
K

KiersNo

Gość
Piko na otwarty profil i kazdy może tam zajrzeć. Wystarszy w guglach wpisać Piko fejsgłup.

Ja tam nie mam konta i dobrze bo teraz to strach że w nocy wpadnie jakaś UBecja albo inna ABWera.
 

Arcyk

Aktywny użytkownik
Reakcje
0 0 0
Nikt nikomu nie broni ani nikogo do niczego nie zmusza, sam entuzjastą fejsbuka nie jestem, ale w pewnym momencie doszedłem do wniosku że na pewno łatwiej z niektórymi utrzymywać kontakt dzięki temu ustrojstwu i dla tego zapewne taka popularność wśród producentów owego przybytku a słowem kluczem niechaj będzie tutaj "marketing bezpośredni"
Ja właśnie nie mam FB dlatego, że wartość mają tylko te kontakty, które utrzymujemy pomimo trudu. Producentów rozumiem - tak jak piszesz - liczy się łatwy dostęp do klienta. Naszczęście nie ma żadnego problemu z pobieraniem i oglądaniem katalogów publikowanych na FB, tak samo nie ma problemu ze śledzeniem informacji podawanych na FB nie mając tam konta.
 

Gethvar

Znany użytkownik
Reakcje
229 4 0
Ja właśnie nie mam FB dlatego, że wartość mają tylko te kontakty, które utrzymujemy pomimo trudu. Producentów rozumiem - tak jak piszesz - liczy się łatwy dostęp do klienta. Naszczęście nie ma żadnego problemu z pobieraniem i oglądaniem katalogów publikowanych na FB, tak samo nie ma problemu ze śledzeniem informacji podawanych na FB nie mając tam konta.
Ładnie to brzmi, ale mając mało czasu poza pracą dla siebie i tym bardziej znajomych człowiek na podobne genialne pomysły po prostu nie wpada, bo że czasem idzie pogadać tez na fejsbuku, czego nie zawsze da się zrobić chociażby telefonicznie... no ale to już nie temat rozmowy...
 

nohab

Znany użytkownik
Reakcje
597 117 2
Skąd się wziął brązowy dach, to nie wiem i raczej nie jest to imitacja rdzy. Czemu tak twierdzę? Otóż mam cały składzik tych wagonów od EKA-MODEL i jeden z nich również ma taki brązowy dach.
W tym modelu dach powinien być ciemniejszy. DarekW ma rację. Nowe wagony miały kolor metaliczny, a brąz jest efektem utleniania. Boczne ściany przemalowywano
w różnym stopniu, od małego prostokąta, po całe powierzchnie. Kolory farb też były różne. Osobiście bardzo podobają mi się te wagony, gdyż dziś nie ma dwóch tak samo
wyglądających, a do tego każda strona wagonu, jest inna. I tu, jest wyzwanie dla wytwórców i modelarzy.
EKA dało za jasny brąz, a ROCO powtórzyło błąd. Wagon godny polecenia. Trzeba go tylko urealnić :).
Pole do popisu dla "brudzingowców".
 

garou

Znany użytkownik
Reakcje
4.448 442 99
Ten Gagarin to niby epoka IV/V a tymczasem zamiast żółtego ma czoło zielone i listwę ozdobną... Wygląda jak 985 z Krzyża (Roco 72700) ale rzuca się w oczy przydział wymalowany na białym prostokącie. ST44-650 stacjonował od Bytomia przez Tarnowskie Góry, Zamość, Dęblin aż po Lublin, gdzie 18 grudnia 1998 r. został skreślony z inwentarza. Jako posiadacz ST44-985, który przegapił ST44-199 wolałbym jednak coś z żółtym czołem.
Przydział na białym prostokącie pojawił się na PKP na gagarach z tego co kojarzę w drugiej połowie lat 80tych (polska epoka IVc). Na moje oko to będzie IVc i Tarnowskie Góry.
 
Ostatnio edytowane:

DarekW

Znany użytkownik
Reakcje
1.413 16 0

Dabas

Aktywny użytkownik
Reakcje
16 0 0
Malowanie T-Mobile to ulubione malowanie mojej 5-letniej siostrzenicy Milenki. Bo jej podoba się wszystko co jest różowe, i bardzo się cieszyła że różowa lokomotywa nas ciągnęła jak jechaliśmy BWE do Berlina.
 

ed250

Aktywny użytkownik
Reakcje
444 89 5
Gdyby ten róż był połączony z inną treścią to pewnie też inaczej bym do tego podchodził, ale nie znoszę T-Mobile za te ohydne reklamy na oknach i do tego stopnia mnie zrazili że numer telefonu został przeniesiony do innej sieci i konto w byłym Alior Sync zostało zamknięte by nie mieć z nimi nic wspólnego. Chętnie bym powiększył kolekcje o kolejnego Husarza, ale z tym są same złe skojarzenia więc zdecydowanie odpada.
 
B

bobby74

Gość
Walniesz patynę i brudzing i nie będzie tak bić po oczach ;) i jeszcz podepniesz 3 wagony towarowe i będziesz puszczał po torach za karę
 
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.191 504 30
"Taurus" to nazwa firmowa typu lokomotywy, nadana przez producenta. Taurusy kupione przez PKP IC otrzymały przez przewoźnika miano Husarzy wraz ze stylizowanym rysunkiem. Uważam to za w pełni uprawnione, choć nie wszystkim się musi podobać. Jednak nie przesadzałbym z tymi narodowymi kompleksami. Użycie tej nazwy jest jak najbardziej właściwe dla lokomotyw tego typu używanych przez PKP IC i tylko dla tych. Używanie nazwy "Husarz" dla innych lokomotyw tego typu jest oczywiście nieporozumieniem. A oklejanie lokomotyw reklamami też nie bardzo mi się podoba.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 0
Tabor 10
Tabor 48
Tabor 393
Tabor 209

Podobne wątki