Pierwsze sprowadzone do PL 66ki dl Freightlinera czyli numery od 66001-66007 miały antenę na środku i podwójne owalne światła. Były to nowe specjalnie wyprodukowane wersje dla PL w 2007 roku.
Numer 66011, wyprodukowano dla Freightliner UK i jeździł w Wielkiej Brytanii do sierpnia 2009, nosił numer 66584 i światła miał takie:
http://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1000800&lang=en&file=emd_20058772006_51&action=image
następnie lokomotywę wysłano do Polski i polonizowano w Unikolu w Kostrzynie dla tego ma w innym miejscu antenę. Światła zmieniono jeszcze w UK.
Te 66 wyprodukowano dla FPL w 2007r (są takie same)
66001
66002
66003
66004
66005
66006
66007
Te 66ki sprowadzono z Wielkiej Brytanii i Niemiec jako używane i polonizowano:
66601 FPL ex 66625 Freightliner UK
66602 FPL ex 66624 Freightliner UK
66603 FPL ex 66608 Freightliner UK -od 2011 w PL
66604 FPL ex 66611 Freightliner UK -od 2011 w PL
66605 FPL ex 66609 Freightliner UK -od 2011 w PL
66606 FPL ex 66612 Freightliner UK -od 2011 w PL
66608 FPL ex 66608 Freightliner UK -od 2011 w PL
66008 FPL ex 66586 Freightliner UK -sprowadzona w 11.2008, polonizowana w Unikolu na torach w 2009
66009 FPL ex 66582 Freightliner UK
66010 FPL ex 66583 Freightliner UK -sprowadzona w 2009
66011 FPL ex 66584 Freightliner UK -sprowadzona w 2009
66012 FPL ex DE674 MRCE do HGK DE - sprowadzona w 2011
66013 FPL ex 66411 DRS UK -sprowadzona w 2011
66014 FPL ex 66417 DRS UK -sprowadzona w 2012
66015 FPL ex 66412 DRS UK -sprowadzona w 2012 na torach od 2013 w PL
FPL pożyczał jeszcze
92 80 1266 120-5 D-DISPO -
http://rail.phototrans.eu/14,52273,0,General_Motors_JT42CWR_653_10.html