• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nowości PKP 2014

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#21
Na podstawie tego co Pan napisał widać czarno na białym konieczność mobilizacji miłośników poszczególnych epok modelarskich;)
Osobiście liczyłem na donnerbuchseny konstrukcji ujednoliconej, skład boczniaków z epoki IIIc mam i zdecydowanie wolałbym widzieć w swojej kolekcji skład wagonów innego typu w innej podepoce, ale chciejstwo też musi mieć swoje granice:D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.993 498 33
#22
Na podstawie tego co Pan napisał widać czarno na białym konieczność mobilizacji miłośników poszczególnych epok modelarskich;)
Osobiście liczyłem na donnerbuchseny konstrukcji ujednoliconej, skład boczniaków z epoki IIIc mam i zdecydowanie wolałbym widzieć w swojej kolekcji skład wagonów innego typu w innej podepoce, ale chciejstwo też musi mieć swoje granice:D
A ja mam pół składu boczniaków w IIIc, bo tylko trzy bez budki hamulcowego. Czy były jeszcze jakieś (poza przemalowankami 2-osiowych Parowozika)? Chętnie uzupełniłbym skład wagonami z budką i pocztowym Roco, ale w IIIc. Donnery były już w IIIc, zarówno Roco, jak i Fleischmanna, było o tym wyżej.

Ale przecież to właśnie kolega Intruz o tym pisał...:oops:
 

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#23
Jeżeli chodzi o modele fabryczne to do składu pasuje wagon 1/2 klasy Roco 45575 (ABiy ex. BC3i pr92) i bagażowy Roco 45577 (F ex. Pwi pr99). Oba mają daty napraw średnich z 1960 r. i przydział do stacji Grudziądz.
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
#24
Świetnie Panowie, bardzo dziękuję:). Pytanie jeszcze jedno- jak w tamtych latach wyglądała obsługa trakcyjna na odcinku Bydgoszcz-Poznań p. Wągrowiec?
Na odcinku Poznań-Inowrocław-Bydgoszcz pewnie Pm2 z Bydgoszczy albo dyskutowana Pt1 z Inowrocławia, a w tym przypadku? Ok1, Pd5?
Wągrowiec był jednym z miejsc, gdzie stacjonowały Pd5...więc można założyć, że obsługiwały pociągi Poznań-Bydgoszcz przez Wągrowiec.
 

Intruz

Aktywny użytkownik
NAMR
Reakcje
557 6 1
#25
Dokładnie, wtedy jeszcze nie wylądowały w obsłudze lokalnych pociągów na podrzędnych trasach. Do głowy przychodzi mi jeszcze OKo1, z modeli nieseryjnych ewentualnie Tr203.
 

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
263 0 0
#33
Choć jak na 26 stronie na 52 zobaczyłem białe bandaże chciałem krzyknąć Ty2...ale się zorientowałem że to podpucha :D...choć w sumie...jakby podmienić tender na bezkabinowy...
 

jafrap

Znany użytkownik
Reakcje
8 0 0
#35
W katalogu loka nr 398677 oznaczono jako wersję AC. Pomyłka? Bo jak nie, to raczej się nie nada.
Zgadza się :( No ale była i wersja DC... Ta by się nadała, ale widnieje jako niedostępna:
DC: http://www.fleischmann.de/de/product/178615-0-0-4-1-0-0-002001/products.html
AC: http://www.fleischmann.de/de/product/181957-398677-0-0-0-0-0-002001/products.html
I jeszcze trzeba by ją nadmuchać do skali H0 ;)
Dokładnie - to skala N:
http://www.fleischmann.de/de/product/225739-0-0-1-1-0-0-002001/products.html

...a gdyby nadmuchać to całkiem przypomina tą:
http://forum.modelarstwo.info/attachments/dscf9936-jpg.130628/
 
Ostatnio edytowane:

Remaj12

Znany użytkownik
Reakcje
5.104 129 19
#37
Niestety, nic z tego. Wielokrotnie zostało to napisane, ale napiszę to jeszcze raz.

Nie powstanie żadna lokomotywa serii SM42 z oryginalnym numerem niższym niż 523. Jest to spowodowane tym, iż wszystkie lokomotywy omawianej serii do numeru 522 włącznie, mają ramę i wózki innej konstrukcji, które nie zostały uwzględnione w planach produkcyjnych producenta, bowiem wiązałoby się to z koniecznością opracowania nowych form zarówno wózka jak i ramy, co spowodowałoby znaczny wzrost kosztów produkcji, a tym samym wzrost ceny modelu i w wymierny sposób przełożyłoby się na znaczny spadek sprzedaży modeli, mijając się z celem.

Na pocieszenie pokażę wykonaną wczoraj przeze mnie fotografię lokomotywy SM42-2326 "Paryżanki".

Lokomotywa wcześniej należała do Fabryki Łożysk Tocznych Kraśnik, po czym ostała wystawiona do sprzedaży w czerwcu 2010 roku i obecnie należy do Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego "Lokomotiv" Bronisław Plata.

Ostatnia rewizja została wykonana przez LOKOMOTIV w sierpniu 2011 roku. Proszę zwrócić uwagę na obudowy dolnych reflektorów lokomotywy. Od strony dłuższego przedziału maszynowego znajdują się obudowy z uchwytami do zamontowania wskaźników końca pociągu, zaś z drugiej strony, obudowy dolnych reflektorów takich nie posiadają.

- źródło: zbiory własne
- autor: Remaj12
- opis: "5 października 2013 roku - stacja Toruń Wschodni - stojąca na torze 2a lokomotywa ''Paryżanka'' - SM42-2326 - o wschodzie słońca."

DSC_0774.JPG


DSC_0584.JPG


DSC_0601.JPG
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 21
Tabor 313
Tabor 539
Tabor 339
Tabor 297

Podobne wątki