Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Na podstawie tego co Pan napisał widać czarno na białym konieczność mobilizacji miłośników poszczególnych epok modelarskich
Osobiście liczyłem na donnerbuchseny konstrukcji ujednoliconej, skład boczniaków z epoki IIIc mam i zdecydowanie wolałbym widzieć w swojej kolekcji skład wagonów innego typu w innej podepoce, ale chciejstwo też musi mieć swoje granice
Na podstawie tego co Pan napisał widać czarno na białym konieczność mobilizacji miłośników poszczególnych epok modelarskich
Osobiście liczyłem na donnerbuchseny konstrukcji ujednoliconej, skład boczniaków z epoki IIIc mam i zdecydowanie wolałbym widzieć w swojej kolekcji skład wagonów innego typu w innej podepoce, ale chciejstwo też musi mieć swoje granice
A ja mam pół składu boczniaków w IIIc, bo tylko trzy bez budki hamulcowego. Czy były jeszcze jakieś (poza przemalowankami 2-osiowych Parowozika)? Chętnie uzupełniłbym skład wagonami z budką i pocztowym Roco, ale w IIIc. Donnery były już w IIIc, zarówno Roco, jak i Fleischmanna, było o tym wyżej.
Ale przecież to właśnie kolega Intruz o tym pisał...
Jeżeli chodzi o modele fabryczne to do składu pasuje wagon 1/2 klasy Roco 45575 (ABiy ex. BC3i pr92) i bagażowy Roco 45577 (F ex. Pwi pr99). Oba mają daty napraw średnich z 1960 r. i przydział do stacji Grudziądz.
Świetnie Panowie, bardzo dziękuję. Pytanie jeszcze jedno- jak w tamtych latach wyglądała obsługa trakcyjna na odcinku Bydgoszcz-Poznań p. Wągrowiec?
Na odcinku Poznań-Inowrocław-Bydgoszcz pewnie Pm2 z Bydgoszczy albo dyskutowana Pt1 z Inowrocławia, a w tym przypadku? Ok1, Pd5?
Dokładnie, wtedy jeszcze nie wylądowały w obsłudze lokalnych pociągów na podrzędnych trasach. Do głowy przychodzi mi jeszcze OKo1, z modeli nieseryjnych ewentualnie Tr203.
Choć jak na 26 stronie na 52 zobaczyłem białe bandaże chciałem krzyknąć Ty2...ale się zorientowałem że to podpucha ...choć w sumie...jakby podmienić tender na bezkabinowy...
Choć jak na 26 stronie na 52 zobaczyłem białe bandaże chciałem krzyknąć Ty2...ale się zorientowałem że to podpucha ...choć w sumie...jakby podmienić tender na bezkabinowy...
Niestety, nic z tego. Wielokrotnie zostało to napisane, ale napiszę to jeszcze raz.
Nie powstanie żadna lokomotywa serii SM42 z oryginalnym numerem niższym niż 523. Jest to spowodowane tym, iż wszystkie lokomotywy omawianej serii do numeru 522 włącznie, mają ramę i wózki innej konstrukcji, które nie zostały uwzględnione w planach produkcyjnych producenta, bowiem wiązałoby się to z koniecznością opracowania nowych form zarówno wózka jak i ramy, co spowodowałoby znaczny wzrost kosztów produkcji, a tym samym wzrost ceny modelu i w wymierny sposób przełożyłoby się na znaczny spadek sprzedaży modeli, mijając się z celem.
Ostatnia rewizja została wykonana przez LOKOMOTIV w sierpniu 2011 roku. Proszę zwrócić uwagę na obudowy dolnych reflektorów lokomotywy. Od strony dłuższego przedziału maszynowego znajdują się obudowy z uchwytami do zamontowania wskaźników końca pociągu, zaś z drugiej strony, obudowy dolnych reflektorów takich nie posiadają.
- źródło: zbiory własne
- autor: Remaj12
- opis: "5 października 2013 roku - stacja Toruń Wschodni - stojąca na torze 2a lokomotywa ''Paryżanka'' - SM42-2326 - o wschodzie słońca."
Pamiętam że swojego czasu - po prezentacji Stonki IC ,któryś z kolegów nanosił boczne logo IC , metodą tampodruku , upodabniając model , do tego co przedstawiłeś