Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Apropo nowości to szkoda że z Roco się tak pokrzaczyło bo ja jako fan gagarów uważam akurat że austriacki producent ma najlepsze gagary i fajnie by było gdyby ukazały się standardowe M62 z małymi światłami w kilku wersjach malowania polskich prywatnych przewożników:
1.Jeszcze raz Rail Polska tylko z innym numerem (mam Gucia ale chętnie przygranąłbym inny numerek )
2.PCC Rail http://images32.fotosik.pl/29/d9f4caa27c2d9f80.jpg
3.Orlen Koltrans http://images42.fotosik.pl/193/a89a4a448d8960begen.jpg
Orlena chętnie bym przygarnął z dużymi reflektorami, ale podobno ten przewoźnik nie bardzo jest chętny, aby udzielać zgodę na produkcję modeli w swoich barwach, podobnie zresztą Lotos.
Jeśli myślisz Karol o M62 1848 i M62 1331 to były to lokomotywy prywatnego przewoźnika Kris Max, które pracowały przez pewien okres w Orlenie, także sprawa może nie jest przegrana.
Heris ja jakoś nie wierzę, ze w 2014 roku coś zrobi z PKP. A fajnie było by mieć w miarę współczesny wagon a nie tylko wagony obce (pomijam ROBO). A co z ROCO i Ty2? Nadal cisza?
Z tego co jest gadane tu i ówdzie, to taki model nie powstanie, a przynajmniej nie w wersji jaką ludzie by chcieli. To znaczy mógłby to być co najwyżej model z wyposażeniem niemieckim i oznakowaniu polskim, czyli w wyglądzie krótko po rozpoczęciu eksploatacji pod oznaczeniem PKP. Ale i taki nawet model wątpliwe by zrobili, bo cena niska by nie była, a takiego modelu wiele osób nie kupi. Zaś modelu w wyglądzie "typowym" PKP nie zrobią, bo musieliby nieco rzeczy zmienić, a to są dla nich dodatkowe koszty. Za duże jest zaś ryzyko, że jak to zrobią, to ale się nie sprzeda. Powód? Patrz kwestia ceny. Czym innym zupełnie jest sprzedać model współczesnej i popularnej bardzo lokomotywy spalinowej za nieco ponad 400 złotych, a czym innym lokomotywy parowej za 1000, 1200 czy nawet więcej złociszy.
ACME mogło by wypuścić modele wagonów restauracyjnych pasujące do dotychczas wyprodukowanych wagonów.
Przydała by się edycja dotychczasowych modeli z nowymi numerami,
ACME mogło by wypuścić modele wagonów restauracyjnych pasujące do dotychczas wyprodukowanych wagonów.
Przydała by się edycja dotychczasowych modeli z nowymi numerami,