Kolejna nowość roku 2013! ---> klik
Sklep Modelmania napisał na fejsbuku:
Absolutna niespodzianka dla modelarzy kolejowych. Jest to komplet wagonów Bipa Goerlitz 74-77 firmy Rivarossi w skali H0. Komplet składa się z czterech segmentów, dwóch środkowych i dwóch krańcowych. Dostępny ma być pod koniec 2013 roku, jednak biorąc pod uwagę zainteresowanie proponujemy składać zamówienia z wyprzedzeniem. Forma modelu została zaprojektowana w roku 2010, jednak producent uwzględnił wszystkie różnice pomiędzy wagonami niemieckimi a polskimi takie jak: inny kształt dachu w wagonach końcowych, inne rozmieszczenie wywietrzników dachowych, pojedyncze okna umieszczone w środku ścian czołowych, brak w oryginale rynienek na ścianach czołowych, inny kształt wsporników sygnałowych na ścianach czołowych, inne położenie dolnych rynienek dachowych, inny kształt uchwytów na drzwiach, inne okratowanie okien drzwiowych, inne wykonanie i rozmieszczenie wyłącznika hamulca pod drzwiami, obrotowe klapy do przesłonięcia sygnałów końca pociągu, inna liczba i rozmieszczenie prądnic na wózkach, inny układ siedzeń, przedziały WC na dolnym poziomie obu wagonów środkowych.
Sklep Modelmania napisał na fejsbuku:
Absolutna niespodzianka dla modelarzy kolejowych. Jest to komplet wagonów Bipa Goerlitz 74-77 firmy Rivarossi w skali H0. Komplet składa się z czterech segmentów, dwóch środkowych i dwóch krańcowych. Dostępny ma być pod koniec 2013 roku, jednak biorąc pod uwagę zainteresowanie proponujemy składać zamówienia z wyprzedzeniem. Forma modelu została zaprojektowana w roku 2010, jednak producent uwzględnił wszystkie różnice pomiędzy wagonami niemieckimi a polskimi takie jak: inny kształt dachu w wagonach końcowych, inne rozmieszczenie wywietrzników dachowych, pojedyncze okna umieszczone w środku ścian czołowych, brak w oryginale rynienek na ścianach czołowych, inny kształt wsporników sygnałowych na ścianach czołowych, inne położenie dolnych rynienek dachowych, inny kształt uchwytów na drzwiach, inne okratowanie okien drzwiowych, inne wykonanie i rozmieszczenie wyłącznika hamulca pod drzwiami, obrotowe klapy do przesłonięcia sygnałów końca pociągu, inna liczba i rozmieszczenie prądnic na wózkach, inny układ siedzeń, przedziały WC na dolnym poziomie obu wagonów środkowych.