Pokazała się nowa rodzina modeli firmy BRAWA - czyli standardowy wagon kryty Gs w rożnych odmianach a wśród nich model wagonu 23K w malowaniu kolei węgierskich : https://www.erail.gr/en/shop/brawa-50126-covered-freight-car-gze-of-the-mav-epoch-iii/
(...) w "realu" na początku lat 60tych równolegle z budowanymi wagonami typu 23K przez Pafawag Wrocław dla PKP były tez budowane takie same wagony dla kolei węgierskich. Różniły się od pekapowskich wyglądem drzwi - węgierskie miały blachę od strony poręczy. Co ciekawe w modelu tego nie uwzględniono ale uwzględniono polską tablicę przestawcza i ryfle na dachu czyli detale, które odróżniają polskie UIC- owskie Gs-y od reszty produkowanych w innych państwach europejskich
(...) w "realu" na początku lat 60tych równolegle z budowanymi wagonami typu 23K przez Pafawag Wrocław dla PKP były tez budowane takie same wagony dla kolei węgierskich. Różniły się od pekapowskich wyglądem drzwi - węgierskie miały blachę od strony poręczy. Co ciekawe w modelu tego nie uwzględniono ale uwzględniono polską tablicę przestawcza i ryfle na dachu czyli detale, które odróżniają polskie UIC- owskie Gs-y od reszty produkowanych w innych państwach europejskich
Chociaż inicjatywy tego producenta, do wydania takiej wersji, to raczej bym się nie spodziewał.
Nie śledzę też ostatnio zagranicznych rynków, ale chyba Brawa uprzedziła Exact-Train w kwestii modeli UIC'owskich Gs'ów?