• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nasze półki z modelami

avecez

Aktywny użytkownik
Reakcje
424 22 4
Nie mam wątku. Kiedyś pisałem o lokomotywach szwajcarskich i niemieckich, ale mi przeszło.
Szkoda. Nie pamiętam teraz czyj, ale na forum jest bardzo fajny wątek na temat właśnie takich lokomotyw i z przyjemnością się go czytało i oglądało.
Chciałbym kiedyś mieć choć jednego krokodylka, to takie piękne brzydactwo z duszą, tak bym te loki określił :).
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.672 520 30
Nie pamiętam teraz czyj, ale na forum jest bardzo fajny wątek na temat właśnie takich lokomotyw
Jest parę takich w dziale "Koleje innych krajów", oddzielny dla kolei niemieckich, szwajcarskich Francji i Beneluksu, a także wątki tematyczne o pociągach TEE i Rheingold i innych.
 

mjasinsk

Aktywny użytkownik
Reakcje
538 65 11
W ogóle "krokodyl" dla mnie osobiście jest bezwzględnie w pierwszej trójce pojazdów szynowych wszechczasów. Jest absolutnie piękny. Nie pamiętam, który z mniejszych producentów ma go w top wyposażeniowej wersji jak również w mniejszej skali. Poszukam filmu.
EDIT: Skala 1 Maerklin. Cena obłęd.
 
Ostatnio edytowane:

Pd5

Znany użytkownik
Reakcje
2.043 24 8
W produkcji krokodyli chyba króluje Maerklin, który także w skali H0 wypuścił kilka pięknych modeli. Na 150 lecie firmy wydali kiedyś nawet taki limitowany 3- pak.
1707112787988.jpg
 

qwertas

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.658 51 2
Co do szerokości gablotek to warto to chwilę przemyśleć pod kątem takim, że czasem dodanie 2-3 cm umożliwi wydłuzenie składu o cały wagon. Przykład - zakładając szerokości gabloty równą 200 cm - zmieścimy 6 wagonów typu Z (dł. 30,3 cm H0) 182 cm, ale zabraknie już dosłownie 2-3 cm miejsca na lokomotywę (zwłaszcza, ze ścianki boczne gabloty też zabierają 2-3 cm) :) Wydaje mi się, że optymalnym rozwiązaniem szerokości gabloty jest wielkokrotność 30,3 cm ;)

A tu moje kokodryle:
IMG_5147.jpg
IMG_5148.jpg
IMG_5149.jpg
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Tabor 771
Tabor 170
Tabor 215
K
Tabor 19

Podobne wątki