Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jakieś rysunki dumpcarow także udostepnilem dzięki Koledze Konradowi na wspomnianej stronie.
Ja też bardzo lubię beczki a z termosow najbardziej podobają mi się 401Ra w oryginalnej otulinie.
Wypalone mam wagony Rt500, 451R, 418Va oraz lokomotywę M62M Challenger. W planie są 406Ra, 452R jako przeróbka 406R, Norca 24, która częściowo jest już wypalona, no i Byczek. Ale gdzieś po drodze muszę jeszcze "upchnąć" Dragona, na którego choruję już jakiś czas.
Byk z "telewizorami" zapowiada się naprawdę interesująco. A będzie wnętrze? To oczywiście żart. A na poważnie, co się stało z prezentowanymi chyba jeszcze na martelu wagonami pasażerskimi? Dziewiątka jakaś taka samotna..
Byk z "telewizorami" zapowiada się naprawdę interesująco. A będzie wnętrze? To oczywiście żart. A na poważnie, co się stało z prezentowanymi chyba jeszcze na martelu wagonami pasażerskimi? Dziewiątka jakaś taka samotna..
Szczerze mówiąc doszedłem do wniosku, że składy pasażerskie jakoś przestały mnie podniecać. Towarowe są ciekawsze i bardziej różnorodne. Idę w tym kierunku. A gdyby się trafił jakiś chętny na EP09 za satysfakcjonującą mnie kwotę, to byłby skłonny ją sprzedać po to aby móc majstrować składy towarowe. Te napoczęte wagony też. Jedyny "pasażer", który muszę mieć, to Bipa. Początkowo będzie z SP47 lub SU42, a docelowo z SU45.
Ale jak EP09 jednak u mnie zostanie, to dostanie 3 wagony osobowe, no trudno.
Co do 418V to zanim go zaczniesz montować to zwróć uwagę na to że w tych wagonach klapy nie są położone symetrycznie względem pudla. Wynika to z tego że klapy mają jednakowo na obydwu końcach rozmieszczone mocowania ciegiel mechanizmu otwierania ale ciągła te nie mogą kolidowac z cieglami przeciwleglej klapy. Dlatego klapy są względem siebie i pudła przesunięte o jakieś kilkanaście centymetrów co już w tej skali jest istotne.
Jeszcze wkradla się pewna nieścisłość w nazwach lokomotyw . M62M to modernizacja Rail Polska a Challenger to tzw "ogryzek" czyli 311D.
Co do 418V to zanim go zaczniesz montować to zwróć uwagę na to że w tych wagonach klapy nie są położone symetrycznie względem pudla. Wynika to z tego że klapy mają jednakowo na obydwu końcach rozmieszczone mocowania ciegiel mechanizmu otwierania ale ciągła te nie mogą kolidowac z cieglami przeciwleglej klapy. Dlatego klapy są względem siebie i pudła przesunięte o jakieś kilkanaście centymetrów co już w tej skali jest istotne.
Niestety, już za późno. Są symetrycznie, ale się ładnie mijają. W ogóle z tymi cięgnami, to ciężka sprawa. Z analizy mojej wynika, że w modelu za cholerę bym ich nie otworzył. Musiałem zrobić pewien myk żeby chciały działać.
Bipa wypiaskowana. Proces ten zajął ponad 8h łącznie z fosforanowaniem i lakierowaniem podkładem. Zostało szpachlowanie dachu, którego nie cierpię i lakier nawierzchniowy. Wózki od 2 lat grzeją pudełko. Być może uda się w końcu zrobić kalkomanie.
Jacku, drogi przyjacielu, wiesz że nie chcę Cię denerwować, ale z wnętrzem to byłby hicior, ja znam Twoje cele, ale taka robota i pusto w środku, jak w portfelu przed wypłatą, ojojoj.