Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Inny kolor. Na DR malowano dachy na brązowo i na szaro.
A przy okazji, to "coś" przy drzwiach tej jedynki nie jest przypadkiem tą niby lampą sygnalizującą zamknięcie drzwi, która była omawiana w innym wątku?
Oczywiście kolor szary jest innym kolorem niż kolor brązowy, ale koledze ffox chyba chodziło o ewentualną różnicę w szarych dachach jedynki Roco i dwójek Roco, które prezentowałem kilka postów wyżej...
Bardzo mi się podoba.
Nie wiem dlaczego, ale patrząc na wagon od razu czuć lepsze wykonanie tej Brawy niż w Roco/Tillig.
Choć kompletnie nie rozumiem co
Może podwozie...
Bardzo mi się podoba.
Nie wiem dlaczego, ale patrząc na wagon od razu czuć lepsze wykonanie tej Brawy niż w Roco/Tillig.
Choć kompletnie nie rozumiem co
Może podwozie...
Co prawda nie DR, lecz II epoka DRG, ale jak coś zawsze można wydzielić post do nowego wątku. Wspomniana przeze mnie lokomotywa E 44 103.
Produkt Liliputa, według mnie bardzo wysokiej jakości wykonania.
Ogólnie bardzo lubię modele Liliputa. Jest to jedyna firma w której nie miałem żadnych problemów (odpadających części, porysowanych modeli, itd.)
Ma specyficzny wygląd, lecz mnie bardzo się podoba. Ten model ma już kilka dobrych lat.
Rewizja 7.11.35.
Lokomotywa wyprodukowana przez firmę AEG, znaną w czasach współczesnych z produkcji sprzętu AGD.
Już jakiś czas temu kupiłem dwa kolejne modele, ale dopiero dziś mogłem je sfotografować. Pierwszy to Heris 80063, wagon restauracyjny Mitropa typu Reko w normalnym wiśniowym malowaniu (wcześniej jeden z kolegów pokazał ten model w malowaniu Stadt-Express). Takie wagony przyjeżdżały także do Polski, chociaż akurat ten konkretny raczej nie, bo nie ma systemu ogrzewania elektrycznego na 3 kV DC. Ale jak dla mnie, to drobiazg, a modelu wagonu we właściwej wersji nie znam.
Z drugim modelem mam mały problem. Jest to zespół na stałe połączonych platform z obniżoną podłogą do przewozu samochodów TWA Laads 800B przewoźnika TRANSWAGGON, model 41254 Hobby Trade. Wagon ma oznaczenia prywatnego przewoźnika z VI epoki. Konstrukcja wagonu, jak i sama firma TRANSWAGGON pochodzą jednak z czasów NRD. Niestety, Hobby Trade jak na razie nie oferuje modelu w oznaczeniach DR, więc poszedłem na dość daleko idący kompromis, bo sam wagon i model jest bardzo interesujący, a cena modelu była bardzo atrakcyjna. W innym wątku była kiedyś mowa o tych wagonach i chyba nawet pokazano tam stare zdjęcia tych wagonów jeszcze w oznaczeniach DR.
Kolejny wagon Y DR dojechał do moich zbiorów. Znowu staroć, Sachsenmodelle 14330, BDmse 51 50 82-40 002-6, dwójka z przedziałem bagażowym. Stacja macierzysta Berlin Lichtenberg, rewizja 11.10.78. Jak to w starszych modelach Sachsenmodelle/Tillig, trochę uproszczeń jest, trudno to porównywać ze współczesnymi produktami L.S. Models czy A.C.M.E., ale ogólne wrażenie jest nie najgorsze, a cena była bardzo atrakcyjna.