Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
To niech Pat iMat naprawia jeszcze zderzaki bo walą się w prawo , no i zgarniacze bo te z kolei w lewo lecą
Ja nie wiem za co ta ACME bierze pieniądze, toć to wygląda jak by w stodole u sołtysa zmontowane było
Kupiłem sobie dzisiaj "Bardotkę" w VI epoce i chętnie bym dobrał do niej ciut taboru w barwach CD. Pytanie do kolegi ffoxa - gdzie go kupić??? Szczególnie chodzi mi o te biało zileone Y Roco.I pytanie nr 2. Czy ktoś ma te wagony:
Ja większość modeli czeskich kupiłem w Stacja Hobby.
Jeden chyba w LokLandzie, a czeski sypialny w czeskim Happy Model.
W sklepach tych modeli raczej od ręki się nie dostanie. Prawie wszystkie zamawiałem.
Niestety te modele nie są już w sprzedaży w Roco :-( chyba tylko pierwsza klasa jest jeszcze oferowana.
Te dachy złote w Tilligach to nie wiem skąd wytrzasnęli.
Chyba taka fabryczna patyna?
Kiedyś zastanawiałem się nad Tilligami, ale forma stara, dachy złote (a przecież w rzeczywistości są białe).
Na niebieskie również się nie pokusiłem - czekam na Roco jeśli zamierza jeszcze coś wypuścić.
Z braku laku można brać, ale nie w cenie Roco
Ja za Roco płaciłem 150-180 zł.
W Świat Modeli widzę, że i tak drogo nie jest.
Tillig bardzo sobie ceni te swoje archaiczne starocia...
Kolor dachu w modelach wagonów ČD Tilliga zależy chyba od tego jaki stopień uświnienia dachu miał oryginał. I tu na przykład taka mozaika s brejlama Zdjęcia z portalu zelpage.cz.
Generalnie zdjęcia pochodzą z linii 032 SŽDC (Jaroměř - Trutnov), i tak:
Zdjęcie pierwsze: stacja Červený Kostelec,
Zdjęcie drugie: szlak Bohuslavice nad Úpou - Suchovršice,
Zdjęcie trzecie: wjazd do stacji Starkoč od strony stacji Řešetova Lhota.
I znowu mam wrażenie że modele "niepolskie" tzn. skierowane nie do polskiego odbiorcy wykonane są precyzyjniej i po prostu lepiej. Widać to na zewnątrz i wewnątrz ( nie trzeba sie np wysilać by umieścić odpowiednio dekoder, nic podklejać i podginać ) A i sama jazda modelu też bez słowa zastrzeżeń. (Np. Prawie we wszystkich swoich gagarinach musiałem podginać blaszki itp a i oustawienie odpowiednich parametrów jazdy wymagało czasu. Tu wpisane 4 podstawowe wartośći i model idealnie zwalnia przyspiesza, czy pracuje na super minimalnych prędkościach) Model 750 CD.
Eee, to Ty brejlovca kupiłeś, a nie bardotkę i to jeszcze w barwach ČD Cargo. Do tej maszyny to raczej wagony towarowe pasować będą, bo ČD a.s. z ČD Cargo zasadniczo lokomotyw sobie nie pożyczają.
A co do jakości wykonania modeli na czeski rynek, to tylko mogę potwierdzić. Moja Bardotka od Roco jeździ jak złoto od pierwszego przyłożenia - bez żadnego super cudowania z CV-kami. Po prostu widać, że formy są jeszcze "świeże", a nie zajechane jak w przypadku modeli M62.
Eee, to Ty brejlovca kupiłeś, a nie bardotkę i to jeszcze w barwach ČD Cargo. Do tej maszyny to raczej wagony towarowe pasować będą, bo ČD a.s. z ČD Cargo zasadniczo lokomotyw sobie nie pożyczają.
A co do jakości wykonania modeli na czeski rynek, to tylko mogę potwierdzić. Moja Bardotka od Roco jeździ jak złoto od pierwszego przyłożenia - bez żadnego super cudowania z CV-kami. Po prostu widać, że formy są jeszcze "świeże", a nie zajechane jak w przypadku modeli M62.
No jasne !! Pomylił mi sie okularnik z tą panią.( Mógłbyś tę swoją pokazać?) A w kwestii wykonania mamy jednak jakość i jakość. A, bo już myślałem że to moje subiektywne odchylenia. Gdy kupiłem w zeszłym roku Nohaba DSB ( bo był ładny) już wtedy zauwazyłem różnice i w jeździe i w wykonaniu. Jakiś taki wyraźniejszy był, ostrzejszy. Ten brejlovec i twoja opinia tylko to potwierdziły.
I znowu mam wrażenie że modele "niepolskie" tzn. skierowane nie do polskiego odbiorcy wykonane są precyzyjniej i po prostu lepiej. Widać to na zewnątrz i wewnątrz ( nie trzeba sie np wysilać by umieścić odpowiednio dekoder, nic podklejać i podginać ) A i sama jazda modelu też bez słowa zastrzeżeń. (Np. Prawie we wszystkich swoich gagarinach musiałem podginać blaszki itp a i oustawienie odpowiednich parametrów jazdy wymagało czasu. Tu wpisane 4 podstawowe wartośći i model idealnie zwalnia przyspiesza, czy pracuje na super minimalnych prędkościach) Model 750 CD.