Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jacku, dziękuję bardzo za pomoc. To był bardzo dobry trop. Jak się okazuje w 10 numerze pisma Železnicař z roku 1984 był opis i rysunki lokomotywy elektrycznej typu E 499.2, czyli późniejszej serii 150. Zaś w numerze 19 z tego samego roku opis i rysunki lokomotywy typu ES 499.0, czyli późniejszej serii 350. W kolejnych numerach po tych wymienionych była kontynuacja tematów.
W wersji cyfrowej oficjalnie zdobyć się tego nie da, gdyż biblioteki wyświetlają informacje że istnieją na to wciąż prawa autorskie zabraniające publikacji.
Może Kolega @Remaj12 wie co było powodem (przyczyną), że na wskazanym modelu, zostały umieszczone dwie daty rewizji.
Na boku od strony przedziałów jest data z lat 80-tych (1983 r.),
a na boku od strony korytarza jest data z lat 70-tych (1977 r.).
Chińczykowi się przegródki pomyliły z zestawem matryc do tampa dla nastepnego wagonu. Tak to jest jak się wszystko hurtowi robi - z planem na dziesięciolecia
Błąd błędem, śmiechy śmiechami, ale na żywo bywały pomylone np. masy hamujące wagonów Kiedyś słyszałem anegdotę o tym, jak podczas próby hamulca rewident za każdym razem źle liczył masę i procent rzeczywisty, nieważne czy zrobił obchód składu w jedną czy drugą stronę. Okazało się, że na jednym wagonie na burcie po stronie przedziałów były złe dane wypisane, a na innym od strony korytarza był babol, więc ciągle coś nie tak.