To, że na jakiejś stacji są napędy elektryczne nie oznacza, że są tam urządzenia przekaźnikowe. Mogą być, tak jak w Kutnie, urządzenia suwakowe, a i w urządzeniach mechanicznych zdarzają się napędy elektryczne. Stacja Kraków Batowice ma urządzenia mechaniczne, ale pędni tam już nie ma bo zastąpiono je napędami elektrycznymi sterowanymi poprzez specjalne, zabudowane na ławie dźwigniowej zamki UZE02. Do określenia czy banalizacja jest możliwa i wykonalna trzeba patrzeć co jest w nastawni, a nie na zewnątrz. Banalizacji z zasady nie wykonywało się w urządzeniach mechanicznych i suwakowych bo wymaga to lekko licząc dwa razy większych nastawnic niż przy jednokierunkowości torów szlakowych. Wyliczałem to już wyżej. Co do Tm106 przed rozjazdem 100 to ja bym ją zlikwidował. Co do numeracji rozjazdów to powinna rosnąć z kilometrażem, a jak jest. Ano 50, 51, 52, 53 jest na pierwszy rzut oka dobrze, ale potem jest poniżej 54 i wracamy czyli 55, skaczemy do góry "przed" 50 i mamy 56 i znowu ze wzrostem kilometraża 57, ale przed 52. Czyli w kółeczko?!!!