No cóż, mogę tylko wyrazić żal, że nie obejrzałem tego dokładniej wcześniej, bo także i na tym pierwotnym rysunku są niekonsekwencje. Moje uwagi pozostają bez zmian, a co do wersji "minimum", to jest ona zaznaczona tylko dla posterunku odgałęźnego (zresztą też niekonsekwentnie, bo w wersji "pełnej" od strony st. MG też powinny być po dwa normalne semafory). Moim zdaniem, pomijając kwestię ew. posterunku odgałęźnego, należałoby się zdecydować, czy na MG mają być urządzenia srk mechaniczne (z sygnalizacją świetlną), czy przekaźnikowe. Przy urządzeniach mechanicznych należałoby pozostawić semafory wjazdowe tylko z torów "właściwych", a z "niewłaściwych" dać semafory ze światłem czerwonym i Sz. Ponadto należałoby usunąć semafory wyjazdowe C1 i F2 oraz D12 i E14. W urządzeniach mechanicznych z reguły tory główne zasadnicze były jednokierunkowe. Tu jako tory zasadnicze, oprócz torów 1 i 2, potraktowałbym również tory 12 i 14, bo są one niejako "torami głównymi zasadniczymi" grupy towarowej. Poza tym w urządzeniach mechanicznych nie stosowano tak szeroko tarcz manewrowych, z już zwłaszcza karzełków w głowicach rozjazdowych. No i oczywiście przy urządzeniach przekaźnikowych jest tylko jedna nastawnia, a nastawnię wykonawczą można wykorzystać jako posterunek stwierdzania końca pociągu.
Jeżeli natomiast zdecydowalibyśmy się na urządzenia przekaźnikowe, to należałoby tylko wymienić semafor A na pełny 5-komorowy, całą reszta jest OK. No i w obu wersjach pozostaje kwestia niewłaściwego usytuowania semafora wjazdowego G.