A co konkretnego masz na myśli jeśli środek nie jest realistyczny ?
Co do najnowszej wersji to, wszystko coraz lepiej wygląda, ale pokusiłbym się jeszcze o coś takiego:
- bocznice po lewej stronie skierowałbam w 'dół', aby nieco urozmaicić a dodatkowo umożliwić rozłączanie i łączenie ze sobą wagonów, bo na łącznicy z łukiem będzie to niemożliwe
- rozjazd dałbym zaraz za rozjazdem krzyżowaym aby zmaksymalizować długość bocznic
- bocznicę na samym dole prostym środkiem bym wydłużył poprzez przesunięcie rozjazdu na lewą stronę
- wreszcie, dla ładniejszej geometrii, zlikwidowałbym krótkie wstawki proste za rozjazdem prostym na torze głównym zasadniczym i zastąpiłbym je dłuższymi łukami o większym promieniu. Można to zrobić tylko z jednej strony, będzie ciekawiej
- podobnie jak Kolega @Andrzej Harassek, zastanowiłbym się nad wyelimonowaniem pełnych trapezów, pieniądze wydane na cztery rozjady i napędy do nich można zaoszczędzić lub przeznaczyć w innym miejscu , no chyba, że Kolega koniecznie chce mieć możliwość wjazdu na pierwszy tor od góry z kierunku od lewej stronie po torze wewnętrznym, ale moim zdaniem nie warto
- tory stacyjne na dolnej stacji zdecydowanie za krótkie, wydłużyłbym je w prawo (podobnie jak Kolega @Andrzej Harassek) i nieporozumieniem jest zastosowanie 'krzyżówek' zamiast rozjazdów krzyżowych. Skoro Kolega ma tyle miejsca na dole i celowo chce zrobić krótszą stację, to polecam zrezygnować z rozjazdów krzyżowych wtedy i zamiast nich zastosować cztery rozjazdy zwykłe, będzie wtedy bardziej poprawnie, a rozjazdy zwykłe są bardziej niezawodne w użytkowaniu
- i pytanie, co ma się znajdować w obszarze zaznaczoym znakiem zapytania? Dworzec i budynki stacyjne?