W poprzednim poście widać było tory odchodzące od obrotnicy. Jeden z nich to tor wjazdowy na teren parowozowni,
a trzy pozostałe to tory boczne, które kawałek dalej się kończą, więc trzeba było zrobić do nich jakieś kozły oporowe.
Tym razem postanowiłem postawić na produkt gotowy. No może prawie, bo wymagający posklejania
Podczas tego sklejania stwierdziłem, że plastikowa belka, która tylko na jednej płaszczyźnie miała imitację
słojów to słabe rozwiązanie i że spróbuje zastąpić ją czymś bardziej "drewnianym"
Po zagruntowaniu stalowej konstrukcji i belki zrobionej z kawałka balsy koziołki wyglądały tak:
Następnie "stal" pokryłem farbą koloru Rust a "drewno" jakimś brązowym
Na to poszły już zewnętrzne powłoki, czyli czarna farba na stal i biała na drewno, przetarcie i wash
Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem tarczy Z1 ale nie wiem czy zrobić to w postaci płaskiej blaszki czy może
pokusić się o latarnię z tym znakiem - do przemyślenia.
a trzy pozostałe to tory boczne, które kawałek dalej się kończą, więc trzeba było zrobić do nich jakieś kozły oporowe.
Tym razem postanowiłem postawić na produkt gotowy. No może prawie, bo wymagający posklejania
Podczas tego sklejania stwierdziłem, że plastikowa belka, która tylko na jednej płaszczyźnie miała imitację
słojów to słabe rozwiązanie i że spróbuje zastąpić ją czymś bardziej "drewnianym"
Po zagruntowaniu stalowej konstrukcji i belki zrobionej z kawałka balsy koziołki wyglądały tak:
Następnie "stal" pokryłem farbą koloru Rust a "drewno" jakimś brązowym
Na to poszły już zewnętrzne powłoki, czyli czarna farba na stal i biała na drewno, przetarcie i wash
Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem tarczy Z1 ale nie wiem czy zrobić to w postaci płaskiej blaszki czy może
pokusić się o latarnię z tym znakiem - do przemyślenia.