A więc
Nareszcie skład mam kompletny. Budowa wagonów zajęła około roku. Tradycyjnie, miejscami jest kilka kompromisów ale to już taka przypadłość tego tworzywa, z którego rzeźbię te swoje modele. Na dzień dzisiejszy: 9 wagonów + lok = plus-minus 5m długości

Docelowo wszystkie osie w wagonach będą na łożyskach aby zmniejszyć opory toczenia, tarcia etc. ale na dzień dzisiejszy jeszcze tak nie jest. Tradycyjnie już, budując poszczególne modele, bazowałem głównie na zdjęciach zarówno oryginalnych wagonów jak i modeli. Niestety nie wszystko byłem w stanie zrobić idealnie, jednak mam cichą nadzieję iż oglądający te modele nie powinni mieć problemów z ich identyfikacją (przeznaczeniem, typem, etc.)
Pociąg składa się z wagonów:
-wagon pocztowy, tzw. Ambulans, typ 304C, (pomarańczowy)
-wagon bagażowy, typ 609A, (wg terminologii TLG: medium nugat)
-wagon drugiej klasy, typ 111A, (zielony)
-wagon pierwszej i drugiej klasy, typ 104Af, (czerwono-zielony)
-wagon restauracyjny, typ Bautzen89, (ciemnoczerwony)
-wagon pierwszej klasy, typ 112A, (czerwony)
-dwa wagony drugiej klasy, typ 111A, (zielony)
-wagon kuszeta, typ 110Ab (niebieski).
W załączniku link do filmu z krótkiego przejazdu
No i zaś (nieskromnie) powiem, że jestem bardzo zadowolony z efektu finalnego
POZdrawiam
