Pojazdy z Karlsruhe to tzw tram-train. W drugiej serii t-t są niskopodłogowe w okolicy drzwi. Dodatkowo są dwa rodzaje członów środkowych z i bez okien panoramicznych.
Na powyższych zdjęciach pojazdy z oknami panoramicznymi.
Tak wyglądają nowe pojazdy wyprodukowane przez Bombardier'a. Na zdjęciu pierwszy przejazd, z placu dworcowego w Karlsruhe w kierunku Albtalbanhof
gdzie za dworcem nastąpił wjazd na sieć DB i zmiana napięcia.
Wszystkie pojazdy (stare i nowe) mają prędkość maksymalną 90km/h i są wyposażone w kierunkowskazy. Posiadaczami pojazdów są DB, AVG i KVV.
DB posiada tylko 4 pojazdy ze względów formalnoprawnych, by zapewnić sobie udział w całym projekcie. Całą sieć ma imponujące przewozy i co
kilka dni gościmy wizytacje z całego świata. Alsthom produkując pierwszy tram-train też podglądał jak funkcjonuje cały system, ale o tym napiszę kiedy indziej.
Posiadam w archiwach zdjęcia chyba wszystkich numerów t-t, pojazd 847 jest biało-czerwony z przedziałem bistro. Poszukam ciekawszych zdjęć.
Jeśli kolega Saabal jak jest zainteresowany to mam książkę w pdf o systemie kolei dojazdowej Karlsruhe, oraz mogę się podzielić innymi informacjami i zdjęciami.