Witajcie przed... przerwą!?!
Im bliżej końca projektu niewielkiej dioramy do zdjęć, który urósł do dużego projektu tym widzę, że bardziej się spieszę. Popełniam więcej błędów i narasta irytacja. Najpewniej również przez mój kiepski warsztat wszak, to pierwsza diorama. Brak umiejętności w ukazaniu detali powoduje, że wychodzi, jak wychodzi... Niestety kiedy robią to prawdziwi Modelarze wszystko wygląda na łatwe... pozostaje znów przyznać rację, że Koledzy piszący by nie rzucać się na głęboką wodę do dużych projektów mają rację!
Przed przerwą wykonałem w ramach wolnej soboty kilka zdjęć, które tylko ukazują pewne niedoskonałości, ale i pozwalają na fajną zabawę. Światło w postaci dwóch lamp biurkowych jest porażką. Muszę ukończyć oświetlenie, ale po przerwie...
Taka mała podróż już nie tylko w wyobraźni... scenka z TKt2, które pracowały w piaskowni Brzozowica
Co prawda nie z wagonami 15W i 22W, ale mam nadzieję, że
@pyro przybędzie z pomocą i jego 409Va nadadzą historycznego realizmu
Gazikiem zasuwa oczywiście siejący postrach kierownik pola
Teraz rzut oka na BR52 ze składem... to teraz cel mojej odskoczni, czyli skok w piaskowy tabor. Plan na wykonanie Ty2-4504 choć niedawno trafiłem na inne zdjęcia piaskowego Ty2 z wypukłymi drzwiami dymnicy. Decyzja do numeru jeszcze otwarta...
Na piaskowni odbyły się próby z radwanami i M62... niestety zakończone wykolejeniem! Mechanik spychając wagony wykoleił jeden z nich jednym wózkiem! Kierownik dostał spazmów! Ruszył konwój z pomocą... na czele Gaz, a za nim pozyskany z WP Star 266 zaadoptowany na obwoźny warsztat kolejowy!
Na miejscu... w tle niezawodny Ty2 wyciąga z pola skład trzyosiowych piaskarek...
Tyle przed przerwą
Do poprawy na pewno...
- przejście ziemi do piasku na krawędzi pola,
- muszę dobrze przemyśleć, co dalej z ukształtowaniem piasku na powierzchni skarp...
- las musi dostać więcej zieleni niskiej, może i średniej,
- piasek w wagonach musi być poprawiony, bo odcień odstaje od pola,
- niebieski na niebie szczególnie w górnej połowie jest chyba zbyt intensywny,
- konieczna waloryzacja całości taboru,
- oświetlenie,
- dopracować fotografowanie...
To na tyle... INO PIOCH!