Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ma ktoś pomysł czemu najpierw już zeskrobany skład wycofano, a następnie pojechano naprzód? Celowe działanie czy tylko np przypadkowe wyjechanie za rozjazd i zwolnienie go, i maszynista mogł nawet nie zauwazyć nagłego uderzenia przez delikatna konstrukcje dachu, który się poprostu zrolował.
Zerknij w komentarze.
Jest tez link do mapy gdzie to się stało i ma sens w porównaniu z tym wpisem https://goo.gl/maps/gq4gkoBkCBtJxvVz8 (wkleiłem krótszy, bo z YT jakiś długi był)
w lngłydżu: This is definitely the location in Memphis given by Jeffery Carlyle. Good work! There is no through track here, it leads into a refinery to the left. The move is a shove, the locos are somewhere off to the right of the bridge. The cut of autoracks must be unusually long as the crew has perhaps shoved back on this line before without any problems. Too bad for them this time.
A zatrzymał się pewnie dlatego, że mu się "tor wyciągowy" skończył, sadząc po zalinkowanej mapie
Wystawiłem na aukcję zawór hamulcowy z ET22 może ktoś będzie zainteresowany. Dziś również dowiedziałem się, że już jest wybudzony i może poruszać rękami i nogami ale czeka go jeszcze długa rehabilitacja.