Tu drogowcy szybko się z tym uporali
Nie wiem jak teraz ale dawniej w rozkładach były projektowane "okienka" właśnie do takich celów (szybka wymiana szyn, konserwacja sieci trakcyjnej itd. itp.).
Oczywiście zdarzało się (od rozkładu 1969/70), że w celu zwiększania przelotowości linii w te "okienka" pchało się pociągi.
Trasy tych wepchniętych pociągów miały skrót "Zapas".
Nie wiem ile jest rekord ale rzuciłem okiem w książkę wypadków i wydarzeń z 1974 r.
na przykład 15 sierpnia:
0:54 - pociąg 44382 przejechał semafor na st. Suchedniów
4:50 - zdefektowała ET22-103
20:49 - awaria urządzeń SRK na st. Zagnańsk
21:24 - wyłączono wagon 0621496 z pociągu 14983
21:30 - pociąg 119 - rozerwanie składu EN57-745, 803, 909
i tak mniej więcej codziennie.
Bądźcie zdrowi.
Jarek