• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Katastrofy i wypadki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.742 523 30
Nie wiem, czy wyszedł, ale z pewnością nie miał prawa dalej prowadzić pociągu. A czy zamknął lokomotywę i pojechał do domu, czy czekał na zmiennika to już chyba mniej ważne.
 

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.538 34 1
Nie wiem, czy wyszedł, ale z pewnością nie miał prawa dalej prowadzić pociągu. A czy zamknął lokomotywę i pojechał do domu, czy czekał na zmiennika to już chyba mniej ważne.
Jeśli się nie mylę (a wnioskuję po próbach hamulcowych) zazwyczaj zmiany maszynistów odbywają się na tej trasie w Malkinii. Pojawia się pytanie dlaczego maszynista zmiennik nie dojechał do Tłuszcza. Czy dyspozytor nie wiedział o opóźnieniu? Czy maszynista z kończącym się czasem pracy poinformował dyspozytora, że trzeba zmienić miejsce podmiany? No i dlaczego opóźnienie sięgało 180 minut skoro między Malkinią a Tłuszczem jest godzinny takt połączeń KM a i pociągi IC jeżdżą co 2 godziny. Dziwne to. Czuję tu klimat Podlasiaków ;-) .
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.827 79 12
maszynista wychodzi z maszyny nie czekając na zmiennika i idzie sobie? :confused:
A teraz pytanie... która wersja jest sensacyjniejsza?? Maszynista DOZOROWAŁ czy maszynista OLAŁ pociąg i poszedł w...??

http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...-zmiennika-kilka-godzin-opoznienia-83287.html

Na dobrą sprawę, to już nie te czasy, gdzie maszynista brał na służbę kilka koszul, bo jechał gdzieś tam, dłuższy postój, jechał gdzieś tam, dłuższy postój i jechał w kierunku domu... nie jeden miewał wtedy ( za starej kolei) nawet i 250-300 godzin w miesiącu ( relacja Maszynisty szykującego się do emerytury od 2018r.)

Pozdrawiam z MMz:)
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.827 79 12
Kiedyś w " Teleexpressie" Orłoś podawał, że tuż po wejściu do NATO na poligonie w Drawsku Pomorskim sojuszniczym oddziałom saperskim zawinęli aluminiowy most składany pilnowany przez dwóch wartowników, więc co to jest skubnąć zawartość kontenera.

Pozdrawiam z MMz:)
 

Rysiek

Znany użytkownik
FREMO Polska
KSK Wrocław
Reakcje
2.784 37 1
ciekawe jak do tego doszło - na pierwszy rzut oka chyba pociąg sieciowy wjechał w skrajnie pośpiecha na rozjeździe i ten go kawałek przewluk przy okazji się wykolejać (??)
 

krzychu12231

Znany użytkownik
Reakcje
49 0 0
Zaskakująco duże uszkodzenia EP08 w stosunku do uszkodzeń sieciowego. Coś mi się wydaje, że konstrukcja czołownicy 303E jest jednak znacznie mocniejsza niż 4E/102E.
Też mi się wydaje, że EP08 raczej pójdzie do kasacji. Chyba bardziej im się opłaca z odszkodowania zwiększyć w ramach prawa opcji liczbę EU07, które w niedługim czasie mają trafić do modernizacji na EU07A.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.742 523 30
Coś mi się wydaje, że konstrukcja czołownicy 303E jest jednak znacznie mocniejsza niż 4E/102E.
To się nie musi wydawać, to oczywisty fakt. Konstrukcja czołownicy 303E z założenia jest wzmocniona w stosunku do oryginalnej konstrukcji, między innymi w celu umożliwienia zabudowy sprzęgu samoczynnego. Widać to zresztą na pierwszy rzut oka, czołownica jest masywniejsza i wystaje przed czołową ścianę pudła, a nie jest lekko cofnięta, jak w wersji 4E.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 84

Podobne wątki