Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Już kiedyś pisałem na tym Forum. SN61 prowadzący pociąg z Warszawy do Przemyśla w okolicach Życzyna uderzył w ramię koparki.
[DOUBLEPOST=1427547019,1427545814][/DOUBLEPOST]Tu: http://forum.modelarstwo.info/threads/sn61.12343/
To było tak dawno temu, pamiętam słabiutko. Koparka znajdowała się w pobliżu toru. Trwały prace przygotowawcze związane z budową drugiego toru na odcinku Pilawa - Dęblin.
Z kierunku Warszawy nadjeżdżał pociąg do Przemyśla czy w okresie letnim do Ustrzyk Dolnych prowadzony przez 3 wagony SN61. Jak dobrze pamiętam maszynista dostrzegł wystające ramię koparki, rozpoczął nagłe hamowanie i wbiegł do przedziału osobowego ostrzegając pasażerów.
W dniu 29 września 1987 roku na stacji doszło do katastrofy kolejowej, w wyniku której zginęło 5 osób, a 35 zostało rannych. Do wypadku doszło w wyniku starcia pociągu towarowego i pasażerskiego w ukresie rozjazdu nr 40.
cytat ze str. http://semaforek.tk/wiki/index.php/Terespol_Pomorski
Wagon wylądował na dachu budynku.
Kolizja w Szczecinie.
W dniu wczorajszym (ok. 5:00) na niestrzeżonym przejeździe kolejowym w porcie doszło do kolizji cysterny Statoil ze składem węglarek przewożących ładunek złomu stali nierdzewnej, na bocznicę firmy Cronimet. Kolizja miała miejsce w pobliżu SPD31.
Kierowca wyszedł z wypadku bez obrażeń.
Bez przesady. Swego czasu fotografowalem wkolejanie Tamary na bocznicy lodzkiej EC4. Zostalem poproszony o nieujawnianie jej numeru oraz wizerunkow ekipy "ratunkowej" do czasu wyjasnienia przyczyn wykolejenia.
Bez przesady. Swego czasu fotografowalem wkolejanie Tamary na bocznicy lodzkiej EC4. Zostalem poproszony o nieujawnianie jej numeru oraz wizerunkow ekipy "ratunkowej" do czasu wyjasnienia przyczyn wykolejenia.
Idąc twoim tokiem rozumowania, nie powstałaby masa zdjęć na dworcach czy innych obiektach kolejowych, gdzie "koleś który tam rządził" mówił o mitycznym zakazie fotografowania. Zupełnie nie rozumiem twojego podejścia do tematu
http://pociagipodspecjalnymnadzorem.blogspot.com
Katastrofa kolejowa w Marczowie. Do wypadku tego doszło 30 marca 1984 roku na linii nr 283 Jelenia Góra - Żagań na odcinku szlaku z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego. W katastrofie tej udział brał parowóz Ty2 - 536 wyprodukowany prawdopodobnie w 1943 roku oraz pociąg służbowy nr S - 846.