Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Linia 32 łącząca Białystok z Czeremchą wielokrotnie już była szykowana do zamknięcia ale na szczęście ruch towarowy był na niej potrzebny, więc robiono różne prowizorki. Przed kilkoma laty zwiększono nawet prędkość dla szynobusów do 60km/h. Teraz linia ta miała odciążyć remontowaną "Rail Baltica" Na stare tory wjechały Class 66 (21 ton nacisku na oś). Każdy miłośnik tej linii zaczął przebierać nogami z niepokoju - czy wytrzyma? No i nie wytrzymała. Zdjęcie zapowiedź z Rynku Kolejowego (autor M. Koczorowski) reszta w linku. http://www.rynek-kolejowy.pl/50102/wykolejenie_w_strabli_zdjecia.htm
A co ma obecność JT42CWRM na 32-ce do pękniętej obręczy koła, która była przyczyną wykolejenia? Po drugie Michale doczytaj o oddziaływaniu na tor lokomotyw tej klasy a np. gagarinów
A co ma obecność JT42CWRM na 32-ce do pękniętej obręczy koła, która była przyczyną wykolejenia? Po drugie Michale doczytaj o oddziaływaniu na tor lokomotyw tej klasy a np. gagarinów
Tak, wiem. Wczoraj były spekulacje i poniosło mnie. Dziś wiadomo, że to nie szyna i nie podkłady tylko wspomniana przez Ciebie obręcz. Odszczekuję . Po prostu każdy kto zna te linię najbardziej boi się, że nie wytrzyma obciążeń. Natomiast bardzo mnie zaciekawiłeś tym oddziaływaniem na tor - gdzie mogę coś doczytać? Dopiero w grudniu wpuszczono na tę linię lokomotywy sześcioosiowe - rozumiem że to kwestia wpisywania się w łuki tego typu taboru, drugim kryterium był nacisk na oś, a o co jeszcze może chodzić? Jakaś malutka podpowiedź?
No właśnie o cała budowę układu biegowego. Odsprężynowanie prowadzenie zestawów sposób prowadzenia wózków.
np. Class66 ma osie prowadzone tak ze na łukach ustawiają się zgodnie z promieniem łuku.
Gagarin czy Tamara maja przesuwne skrajne osie, ST43 sprzęg miedzywózkowy.
Brzeszcze Kopalnia. Swoją drogą to maszynista przejechał ponad kilometr z Jawiszowic z wykolejonym drugim członem i nic nie wiedział, dopiero na rozjazdach go "przystawiło".Podobno coś się urwało z lokomotywy. Niezłą "demolkę" w srk nam zrobił.
Warszawa Wesoła - Zderzenie SKMek - EZT - cały przód wygięty w pałąk - masakra....[DOUBLEPOST=1392011006][/DOUBLEPOST]Do zderzenia doszło o 5.35 dziś rano......
EZT najechał na tył stojącego ELF'a
Tu świetnie widać różnice w konstrukcji sprzed kilkudziesięciu lat i współczesnej. Dla tych, którzy wątpili i wysmiewali to: dlatego właśnie nowe pojazdy mają takie "kosmiczne" czoła.