• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Katastrofy i wypadki

piotr66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.807 32 2
jej obowiązkiem było opuścić zapory.
A twoim obowiązkiem jest:
Art. 28. o ruchu drog.

Zachowanie kierującego przed i na przejeździe kolejowym
1.
Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu kolejowego oraz przejeżdżając przez przejazd, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność. Przed wjechaniem na tory jest on obowiązany upewnić się, czy nie zbliża się pojazd szynowy, oraz przedsięwziąć odpowiednie środki ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona.

więc wytykanie kobiecie jej błędów, gdy samemu się je popełnia ewidentnie jest jednak lekko niestosowne, nie sądzisz? Gdybyś zachował się zgodnie z zasadami to OK, ale tak nie było, chyba zgodzisz się ze mną.
 

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
658 35 1
A twoim obowiązkiem jest:
Art. 28. o ruchu drog.

Zachowanie kierującego przed i na przejeździe kolejowym
1.
Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu kolejowego oraz przejeżdżając przez przejazd, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność. Przed wjechaniem na tory jest on obowiązany upewnić się, czy nie zbliża się pojazd szynowy, oraz przedsięwziąć odpowiednie środki ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona.

więc wytykanie kobiecie jej błędów, gdy samemu się je popełnia ewidentnie jest jednak lekko niestosowne, nie sądzisz? Gdybyś zachował się zgodnie z zasadami to OK, ale tak nie było, chyba zgodzisz się ze mną.
Zgadzam się z Tobą, z tym że jeżeli pociąg by mnie tam trafił - choćby tylko drasnął, to ona najprawdopodobniej poszła by siedzieć za NIEDOPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH, za których wypełnianie bierze pieniądze bo po to była tam zatrudniona. I za BEZPOŚREDNIE STWORZENIE ZAGROŻENIA ZDROWIA I ŻYCIA korzystających z przejazdu. Ponieważ sam nie upewniłem się przed wjazdem że nic nie jedzie, to sprawa ta pozostała między nami, choć przyznam szczerze że miałem trochę obawy, czy znowu ona nie zrobi tego samego. Minęło kilkanaście lat od tego incydentu i nie wydarzył się tam żaden wypadek, więc moje sumienie uspokoiło się (może więcej się to nie zdarzyło, może ktoś miał szczęście tak jak ja, a może ta pani odeszła stamtąd - nie wiem).
 
Ostatnio edytowane:

piotr66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.807 32 2
Zgadzam się z Tobą, z tym że jeżeli pociąg by mnie tam trafił - choćby tylko drasnął, to ona najprawdopodobniej poszła by siedzieć za NIEDOPEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW SŁUŻBOWYCH, za których wypełnianie bierze pieniądze
Może tak może nie, o tym pewnie zdecydowałby sąd. Ale czy taki uczestnik zdarzenia jak ty w tym przypadku również nie powinie iść siedzieć? Złamanie przepisów i narażenie wielu osób (pasażerów pociągu).
 

Engineer

Aktywny użytkownik
Reakcje
697 54 1
Z przed dwóch godzin. Poronin.
Cześć. Należy koniecznie wysłuchać dziennikarki i jej komentarzy. Moim zdaniem mocna konkurencja do "szyny były złe". Dobre jest także cytowane wyjaśnień lokalnej społeczności dlaczego dochodzi do tak wielu wypadków na tym przejeździe - tu też dobry tekst potrzebny do uświadomienia sobie jak myślą inni o_O
Budowanie przez komentującą, od samego początku relacji (ze zdarzenia na przejeździe), emocji na wysokich obrotach i trzymanie widza w napięciu - rodem z japońskich thrillerów.:eek:
Jednym słowem - EMOCJE JAK NA GRZYBACH...

Ta pani, nadawała by się żeby budować napięcie i straszyć niegrzeczne dzieci w przedszkolu Baba Jagą :ROFL:
W sumie ten sam zakres wiedzy oraz poziomu dziennikarstwa i "profesjonalizmu"...

A tak całkiem serio, to poziom "dziennikarstwa", komentującej zdarzenie żenujący i poniżej poziomu krytyki...
Pomijam sprawy techniczne, czy specyficzne dla danej dziedziny czy branży fachowe nazewnictwo, ale komentowanie czegokolwiek,
nie wiedząc o czym sie w ogóle mówi, nie mając zielonego pojęcia, co sie dzieje, to jakaś masakra jest.
Niestety, jak już wspomniałem na wstępie, ten ponad 22 minutowy filmik, jest przeznaczony dla ludzi o mocnych nerwach, więc niestety nie dotrwałem do końca i na temat wypowiedzi innych, równie inteligentnych, jak pani "dziennikarka", domorosłych tzw. "ałtorytetuf" się nie wypowiem.
 

Bolutek

Znany użytkownik
Reakcje
1.644 381 7

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
658 35 1
Szkoda tej Gamy - może jak "rama nośna" (czy jak to tam nazwać - nie wiem) jest nieruszona to uda się ją naprawić. Podczas remontu linii nr 7 też jedna trafiła w naczepę ale chyba wróciła do ruchu.
 

piotr66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.807 32 2
Trudno powiedzieć jak duże są uszkodzenia, teraz pudła lokomotyw są konstrukcji samonośnej więc o ramie/ostoi trudno tu mówić. Pewnie dopiero ekspertyza wykaże czy da się ją reanimować.
 

Magic

Znany użytkownik
Reakcje
5.969 37 4
Ta Gama to niedaleko się rozbiła, z tego co ludzie mówią na kolei to wybitnie awaryjne maszyny, a teraz i pechowe.
Z pozdrowieniami.
Maciek "Magic"
 
OP
OP
MichałK

MichałK

Znany użytkownik
Reakcje
877 9 4
Znowu fantazja polskiego szofera dała znać. Udowodnił, że będzie lepszy od pociągu. Na szczęście maszynista tylko lekko ranny. A "Gama" do kasacji, chyba że PESA dostanie specjalną kasę na wieloletnią naprawę...A co tam robiła EU07 w składzie? dobrze, że też nie wyleciała z toru...
Siódemka była przypięta do ogrzewania składu.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 84

Podobne wątki