• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

1:35 G10 i inne wynalazki (1:35)

hamulcowy

Znany użytkownik
Reakcje
1.106 26 1
Dźwig na nowej pozycji, może nawet lepiej bo tutaj może zostać, jest na krawędzi modułu więc nie koliduje przy rozdzieleniu sekcji.
Zobacz załącznik 1092858
Mam pewną wątpliwość do samego mocowania płyty dźwigu, bo: Jeśli to są śruby kotwowe, to znaczy, że rampa jest z grubo lanego betonu, i te ceglane zamurowania nie bardzo tam pasują. Jeśli natomiast rampa jest ze zbrojonej płyty na podporach, to zamurowania są sensowne, ale w miejscu dźwigu powinny być drzwi, lub właz po to, by śruby mocujące płytę kontrolować również od spodu. A jak już przesuwany jest ten dźwig z lewa na prawo to warto by go tak ustawić, aby mógł wykonać pełen obrót, bez kontaktu ze ścianą magazynu. Sam dźwig jest natomiast bardzo starannie wykonany. Jak w realu.
 
OP
OP
Greif1

Greif1

Znany użytkownik
club 0
Reakcje
920 1 0
teoretyzując, jako że stacja nie ma odwzorowania w rzeczywistości , założyłem że rampa została rozbudowana w późniejszym czasie i uwzględniono postument dla dźwigu w trakcie wylewania płyty :) a zamurowano front żeby się tam życie biologiczne nie rozwijało :D
wbrew pozorom jak się zaczyna szukać to ciężko znaleźć zdjęcia rampy z dźwigiem (może źle szukam ale po za właśnie dźwigiem z Kowar nie mam nic) mam kilkanaście zdjęć ale co dźwig to inny , odmian i wariacji całą masa, wybrałem sobie jeden na wzór a podstawę wzorowałem na innym (portowym mocowany na krawędzi nabrzeża )
@hamulcowy dźwig obraca się o 360 stopni nie zahacza o budynek- koniec ramienia mija go jakieś 15 mm od krawędzi.
Dzisiaj pomalowany mały wózek pocztowy i torowy
20241227_164531.jpg