Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Poza tym sfajczyła się wieża wodna (po lewej, oryginalna austriacka) i rozebrano niemieckiej proweniencji dobudówkę (po środku) i zapadnią do szybkiej wymiany zestawów kołowych.
Koledzy, jak wstawiacie zdjęcia przedstawiające to samo miejsce dawniej i dziś, podajcie chociaż rok, kiedy było to "dawniej". Na fotkach wyżej to miejsce wygląda praktycznie identycznie, poza innymi reklamami na sklepie. A parowóz mógł przyjechac z pociągiem specjalnym.
Rewelacyjne miejsce, szczególnie z tą szopą u szczytu, tuż przed wiaduktem, nie wiedziałem, że w naszym kraju znajdą się takie rozwiązania peronowe, rewelacja
Jest tam też estakada kolejowa poprowadzona śladem średniowiecznych murów miejskich. Na Dolnym Śląsku są rzeczy, o których nie śniło się filozofom, ale trzeba je szybko fotografować, bo rozsypują się w oczach.
Jest tam też estakada kolejowa poprowadzona śladem średniowiecznych murów miejskich. Na Dolnym Śląsku są rzeczy, o których nie śniło się filozofom, ale trzeba je szybko fotografować, bo rozsypują się w oczach.
Oto kilka ujęć tej estakady. A Na samym dole wyjazd z linii z Marciszowa( Na której znajduje się stacja Strzegom Miasto)w kierunku Jaworzyny z pominięciem stacji Strzegom "Główny" Droga cały czas wolna. Dla poszukiwaczy klimatu Strzegom jest punktem obowiązkowym.
być może kiedyś tam byłą fosa okalająca klasztor w tle zdjęcia, być może gdy budowali linię były tam jeszcze mokradła, które przy najmniejszym deszczu zalewały teren. Dziś nie ma śladu po tym i teren jest suchy. Trzeba by poszperać w planach jak było