- mnie się wydaje ,że "potwór" jest brzydki, nic w tym projekcie innego się nie liczyło tylko technologia i funkcja ,- reszta to typowy klimat amerykański,-inna sprawa ,że oni w swoich produktach mają coś- to "coś" co robi wrażenie jak by było nie z tej planety , niestety tak już jest , podobnie Rosjanie lecz ci z kolei czasem w swoim szaleństwie trochę się przeliczają co wizualnie i funkcjonalnie daje się zauważyć i odczuć..
-tak teigrekty2 - to są trzyosiowe wózki "buckeye" , a boster właściwie dwa bostery miały być na pierwszym wózku patrząc od loka na dwu osiach pierwszej i trzeciej a składać się miały z dwucylindrowych ,bliżniaczych maszyn parowych z dwustronnym działaniu umieszczonych na ramach poprzecznych wózka i połąconych wałami napędowymi z przekłaniami zębatymi umieszczonymi na osiach pierwszej i trzeciej , w ten sposób uniknięto takiego rozwiązania jakie widać na zdjęciu wklejonym przez Ciebie , tak ,że na tendrze znajdowały się aż trzy bliżniacze maszyny parowe dwie do napędu tendra i jedna do stokera umieszczonego w tendrze,
- średnica kół wiązanych (1200mm)jest spowodowana przede wszystkim tym ogromnym kotłem szczególnie (wysokim) stojakiem jak również przewidywanym charakterem pracy na trudnych górskich szlakach tego parowozu -