• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Analog na Cyferkę

olek1398

Aktywny użytkownik
KSK Wrocław
Reakcje
51 0 0
O kurcze... Nie wiem od czego jest większość świateł:rolleyes: , ale przepiękny. Ile trzeba mieć e"F"ów żeby to wszystko obsłużyć?:D
 
OP
OP
Elvis

Elvis

Znany użytkownik
Reakcje
1.762 62 3
A tak mi się jakoś rozmowa o class 66 przypomniała, a że nowe możliwości są, to proszę:
A tu oryginał:
 

ciekma

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
7 1 0
Silnik pobiera max 0.5A z oświetleniem.
Czy można zastosować miniaturowy dekoder MX620N który ma 0.8A max prąd?
 
OP
OP
Elvis

Elvis

Znany użytkownik
Reakcje
1.762 62 3
DSC_0232.JPG
I rumuny rodzą się w bólach
DSC_0229.JPG

Pod tą magiczną płytką ukryte jest jeszcze parę kostek: Jedną po lewej widać, to głośnik, troszkę w prawo i mocno w dół ukryty stabilizator napięcia, a całkiem po prawej w okienku widać moduł dźwiękowy i obok, ale już nie widoczny dekoder jazdy.
 

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.556 34 1
Heloł :) Aż mi grdykę zacisnęło z zazdrości. Pięknota! A czy jest to takie "buczenie" przy ruszaniu bo mam kiepskie głośniki w kompie i nie słyszałem?

PS Powinniśmy założyć osobny wątek: wypadki kolejowe na torach H0 ;)
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
13.027 531 30
Model piękny. Gorzej z dźwiękiem: może to sprawa nagrania, a może mojego komputera, ale ten dźwięk mnie nie przekonuje. Strasznie głośny jest ten stały dźwięk, podejrzewam, że ma to być przetwornica. A "buczenia" (powiedziałbym raczej wycia) wentylatorów ja przynajmniej nie słyszę. Jest to dźwięk bardzo charakterystyczny dla tej serii lokomotyw: jest dość głośny i o wysokiej częstotliwości w momencie ruszania i przy małej prędkości (praktycznie zagłusza "miauczenie" silników trakcyjnych), a potem w miarę przyspieszania cichnie i jego wysokość opada. Powodem tego jest fakt, że wentylatory połączone są szeregowo z silnikami, a przy ruszaniu silniki pobierają największy prąd, dlatego wtedy wentylatory kręcą się najszybciej i wydają najgłośniejszy dźwięk o wysokiej częstotliwości. Z kolei wysokość dźwięku silników trakcyjnych powinna być proporcjonalna do prędkości (praktycznie od zera, jak w starych tramwajach), a tu od razu wskakuje na dość wysoki poziom i w miarę przyspieszania tylko już nieznacznie rośnie. Myślę, że ktoś zadaptował dźwięk od nowoczesnej lokomotywy z rozruchem impulsowym, a to gra jednak inaczej.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
DCC 18
M
DCC 3
DCC 10
DCC 13
DCC 49

Podobne wątki