Napiszę to jeszcze jeden raz: brak możliwości zmiany CV występuje tylko jeśli dekoder jest w modelu, jeśli dekoder wyjmiemy z modelu to CV można zmieniać dowoli. Moim zdaniem problem jest w płytce lokomotywy.
Zaczynam być coraz bardziej przerażony w oczekiwaniu na swoje modele. Prośba zatem do innych osób które już otrzymały model o potwierdzenie tego co napisał
@Tomek K , czy naprawdę w dekoderze zamontowanym w lokomotywie nie można zmieniać żadnych CV zwykłym sterowaniem multimous lub smartcontroller i jedynym wyjściem jest wyjmowanie dekodera i konieczność użycia zewnętrznego programatora?
Jeśli niestety się to potwierdzi, to wg.mnie powinna to być podstawa do reklamacji i producent/dystrybutor powinien już wtedy na własny koszt zaproponować klientom zwrot w celu przywrócenia modelu do normalnego funkcjonowania a nie pisania, że każdy może sobie sam coś przerabiać/naprawiać w nowym modelu czy zlecać komuś innemu takie przeróbki.
Nie przypominam sobie żeby gdzieś przy ogłaszaniu sprzedaży było napisane że model dedykowany jest dla zaawanasowanych modelarzy posiadających inny sprzęt poza standardowym sterowaniem cyfrowym.
Nadal trudno mi uwierzyć w to, że można było zaoferować oficjalnie model z dekoderami, który nie był nawet przetestowany z modelem, do czego się nawet kolega Elvis przyznaje. Jeśli kupuję dekoder dedykowany to oczekuje, że nie musze już przy nim grzebać, poza zmianą adresu. Takie informacje powinny być zamieszczone przy ogłoszeniu sprzedaży, w tym ta o braku oświetlenia kabiny, a nie trzymać wszystkich w niepewności do samego końca pisząc o "niespodziance", pozostawiając na koniec możliwość zamówienia jak się okazuje kota w worku przez maila.
Moje zdanie jest takie, jesli są zgłaszane takie problemy, to wysyłka powinna zostac wstrzymana i teraz wszystkie modele powinny zostać sprawdzone a nie wysyłać buble, pomijam już fakt, że każde odsyłanie, przesyłanie modelu naraża go na uszkodzenie.
Mam nadzieję, że to wszystko się wyjaśni i zakończy pozytywnie